صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۳
کد خبر: 4933
گزارشگر: 213
۸۸۱
۰
۰
۸
پیری زودرس دختر ۱۰ ساله اوکراینی

مرگ یک کودک در اثر «پیرشدن»!

مرگ یک کودک در اثر «پیرشدن»!
یک دختر ۱۰ ساله اکراینی که به بیماری پیری زودرس دچار بود، درگذشت.

 به گزارش آسیا نیوز، دختر ۱۰ ساله اوکراینی بر اثر پیری زودرس درگذشت. این کودک ۱۰ ساله از منطقه وینیتسای اوکراین بود

-----------------------------

بیشتر بخوانید:

«زنان کوچک» و خواسته های غیر منطقی زنانه!

انتشار عکس‌های برهنه هزاران زن در اینترنت

مردان «دون ژوانی» چه رفتاری با زنان دارند؟/از خودشیفتگی تا هرزه گری جنسی

تشریح شرایط بازنشستگی «پیش از موعد» زنان و مردان

از پربازدیدهای «ساسی مانکن» و «صدف بیوتی» تا سرنوشت انتخابات و فوتبال یورو؟

-----------------------------------------------------------------------------------------------

این دختر از بیماری «پروژریا» یا پیری زودرس رنج می برده است که بر اثر آن تغییراتی در پوست و اندام های داخلی رخ می دهد که ناشی از پیری زودرس بدن است. این کودک برای چند ماه به طور طبیعی رشد داشته اما پس از آن روند پیری در او به شدت تسریع می شود.

-----------------------------

بیشتر بخوانید:

درمان پریودی نامنظم و دلایل آن

------------------------------------------------------------------------
پروژریا یک بیماری نادر ژنتیکی صعب العلاج است که مبتلایان به آن در طول یک سال می توانند از نظر زیست شناختی به میزان ۱۰ سال پیر شوند. متوسط امید به زندگی در چنین کودکانی ۱۳ سال است.

به نقل از خبرآنلاین، مادر این کودک در پیامی در صفحه فیس بوک خود نوشت: «ایرا فوت کرد. عزیزم مرا ببخش که این بار نتوانستم تو را نجات دهم.»/

https://www.asianews.ir/u/302
اخبار مرتبط
زنان در ویژگی‌های زنانگی بسیاری از جمله دوره‌های قاعدگی(پریودی)، با یکدیگر متفاوتند. در برخی از آنها، خونریزی قاعدگی مانند ساعت منظم و مداوم بوده و در برخی دیگر لحظه‌ای و غیر قابل پیش‌بینی است.
زنان و مردان بنابر ماده ۷۶ قانون تامین اجتماعی تبصره‌های آن، می‌توانند در 13 حالتِ مختلف (7 حالت زنان و 6 حالت مردان) به صورت پیش از موعد بازنشسته شوند.
فاطمه وحدت، دبیر اتحادیه زنان کارگر کشور گفت: سال‌های گذشته، ما پذیرای زنان کارگر با جمعیت زیاد بودیم اما شرایط موجود مانع از آن شد تا از حضور پرشور شما بی‌بهره باشیم و بیمه بیکاری مهم‌ترین مطالبه ما برای زنان است، زنان شاغل از مزایای بیمه بیکاری برخوردار هستند اما متقاضیان کار چنین فرصتی ندارند.
سازمان دید‌بان سازمان ملل متحد از انتخاب ایران به عنوان عضو شورای مربوط به برابری جنسیتی و توانمندسازی حقوق زنان در این سازمان بین‌المللی انتقاد کرد.
مرکز فوق تخصصی اورولوژی و درمان اختلالات ادراری دکتر مهری مهراد، خدمات گوناگونی در زمینه‌های بی‌اختیاری ادراری، چکاپ‌های اورولوژی، بیماری‌های اورولوژیک، درمان اختلالات ادراری، بیماری‌های پروستات، اختلالات جنسی، جراحی‌های ترمیمی دستگاه تناسلی زنان، سرطان‌ها، لیزرهای ترمیمی، تشخیص و درمان مننگوسل و میلومننگوسل و مثانه نوروژنیک و چکاپ‌های قبل از ازدواج را ارائه می‌دهد.
فائزه هاشمی رفسنجانی و سارا فدائی دو زنی هستند که تاکنون برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ رسما اعلام کاندیداتوری کرده‌اند. اما آیا موانع حضور زنان به‌عنوان رئیس جمهور برطرف شده است؟ یا بهتر است این اتفاق رخ ندهد؟
حضور زنان در میدان انتخابات نه از جهت جنسیت؛ بلکه بایست از منظر انسانیت مورد استقبال همگان قرار گیرد ، استقبالی برای انتخاب شوندگان و همچنین انتخاب کنندگان چرا که امروزه در جامعه‌‌ی جهانی، دیگر موضوع جنسیت مطرح نبوده و هر انسانی می‌تواند هر تخصص و یا حتی شغلی را که بخواهد با اختیار کامل برگزیند.
پژو ۲۰۸ که بهترین خودروی شهری منتخب زنان شده، سال گذشته هم خودروی سال اروپا معرفی شده بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید