صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۵
کد خبر: 4941
گزارشگر: 300
۶۳۱
۰
۰
۰

انهدام باند سارقان در رشت

انهدام باند سارقان در رشت
اسیانیوز/ فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان غیربومی دوچرخه با 41 فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد.
اسیانیوز/ فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان غیربومی دوچرخه با 41 فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد.
 
سردار "عزیزاله ملکی" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، امنیت را یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیاز‌های هر جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: تامین و ارتقاء امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی نیروی انتظامی است.
وی با تاکید بر حذف زمینه‌های وقوع جرم گفت: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.
فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح حوزه استحفاظی شهرستان رشت به خصوص پارکینگ‌های منازل آپارتمانی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی‌های علمی و تخصصی و جمع‌آوری آثار بجا مانده در صحنه‌های‌ جرم، رد 4 نفر که در این سرقت دست داشتند را پیدا کردند بیان داشت: 2 سارق این پرونده‌ها توسط گشت کلانتری شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.
سردار ملکی از دستگیری یک سارق و یک مالخر دیگر این پرونده توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد و اضافه کرد: متهمان 23، 33، 39 و 42 غیربومی در تحقیقات پلیس به 41 فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند و به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی در راستای تامین و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه است افزود: نیروی انتظامی برای پیشگیری از بروز جرایم به ویژه سرقت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.
https://www.asianews.ir/u/30h
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید