صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۰
کد خبر: 4943
گزارشگر: 300
۳۷۴
۰
۰
۰

استقرار هوای گرم در گیلان تا روز چهارشنبه

استقرار هوای گرم در گیلان تا روز چهارشنبه
مدیرکل هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی غالباً پایدار در منطقه است، گفت: طی سه روز آینده هوای گرم، آسمان صاف و گاهی افزایش ابر برای استان پیش‌بینی می‌شود.
اسیانیوز/ مدیرکل هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی غالباً پایدار در منطقه است، گفت: طی سه روز آینده هوای گرم، آسمان صاف و گاهی افزایش ابر برای استان پیش‌بینی می‌شود.
 
محمد دادرس امروز در گفت‌وگویی در رشت با اشاره به وضعیت آب‌وهوای گیلان طی روزهای آینده، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی غالباً پایدار در منطقه است.
وی با اشاره به وضعیت آب‌وهوای گیلان طی ۷۲ ساعت آینده، افزود: طی سه روز آینده هوای گرم، آسمان صاف و گاهی افزایش ابر برای استان پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان گیلان با اشاره به اینکه طی روزهای آینده ابرناکی هوا نیز دور از انتظار نیست، گفت: طی ساعات عصر و شب با شکل‌گیری ناپایداری‌های موقتی و هم وقتی در پاره‌ای نقاط احتمال رگبار باران و رعدوبرق دور از انتظار نیست و علاوه بر این در این مدت در بعضی نقاط شرایط برای پدیده مه نیز مهیا است.
دادرس از خنک شدن هوای استان در روزهای پایانی هفته خبر داد و گفت: از روز چهارشنبه بانفوذ تدریجی سامانه نسبتاً ناپایدار افزایش ابر و روند کاهشی دما در بعضی ساعات بارندگی و وزش باد و رعدوبرق تا پایان هفته مورد انتظار است.
 
https://www.asianews.ir/u/30q
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید