صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۵ تیر ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۵
کد خبر: 4967
گزارشگر: 300
۳۵۱
۰
۰
۰

کاهش 5تا10 درجه‌ای دمای هوا در گیلان

کاهش 5تا10 درجه‌ای دمای هوا در گیلان
مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط استان رگبار باران خواهیم داشت، گفت: طی امروز و فردا به‌طور متوسط ۵ تا ۱۰ درجه سلسیوس کاهش دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

اسیانیوز/ محمد دادرس امروز در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت آب‌وهوای گیلان طی امروز و روزهای آینده در استان، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌بینی، امروز تا شنبه شرایط برای افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق، وزش باد و احتمال تگرگ مهیا می‌شود.

 

وی با  اعلام بارندگی در گیلان، افزود: برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط استان رگبار باران خواهیم داشت.
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به کاهش دمای استان، گفت: طی امروز و فردا به‌طور متوسط ۵ تا ۱۰ درجه سلسیوس کاهش دما در استان پیش‌بینی می‌شود.
دادرس با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان طی روزهای پنجشنبه تا شنبه نیز، گفت: در بعضی ساعات شرایط برای رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در بعضی مناطق به‌ویژه ارتفاعات و دامنه‌ها مهیا است.

 

وی با اشاره به مخاطره‌آمیز بودن بارش‌های رگباری در گیلان، تصریح کرد: آب‌گرفتگی، آسیب به سازه‌ها، جاری شدن روان آب موقت در مسیل‌ها، بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها، رانش و لغزش، تگرگ و برخورد صاعقه ازجمله مخاطرات احتمالی این سامانه خواهد بود.
 
https://www.asianews.ir/u/319
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید