صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۵ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۵
کد خبر: 4970
گزارشگر: 213
۶۹۰
۰
۰
۲
یک هواپیما در دریا سقوط کرد

علت سقوط هواپیمای گم شده روسی چیست؟

علت سقوط هواپیمای گم شده روسی چیست؟
هواپیمای ناپدید شده روسیه در دریا سقوط کرده است.

به گزارش آسیانیوز، هواپیمای ناپدید شده روسیه در دریا سقوط کرده است. گزارش‌های تازه حکایت از سقوط هواپیمای ناپدید شده روسیه در دریا دارد.

 این هواپیما که قرار بود در خاور دور روسیه فرود آید، صبح امروز (سه شنبه) از مدار خارج شد.

------------------------

بیشتر بخوانید:

«جزییات» و ثبت نام واکسیناسیون گروه‌های شغلی پرخطر

اعلام «نحوه ثبت نام و شرایط« وام ۷ میلیونی بازنشستگان

------------------------------------------------------------------

بیشتر بخوانید:

ادعای هولناک مادر بابک خرمدین: «تجاوز زناشویی» و آزار جنسی دختر

----------------------------------------------------------------

بیشتر بخوانید:

بهبود معیشت به عهده کارفرما نیست؛ بر دوش دولت است!

«وزیر نیرو» گفت «استخراج رمزارز» سبب قطعی برق است

چینی‌ها و قطع برق؛ مازوت یا بنزین همیشه آلوده؟!/ ریه های پایتخت پاره شد!

اینترنت برای همه اهالی زمین تا دو ماه دیگر

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

رسانه های محلی گزارش کردند: بنابر اعلام مقامات روسیه، محل سقوط هواپیمای مسافربری این کشور که حامل ۲۸ سرنشین بود در دریا مکان‌یابی شده است.


به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، بنابر اعلام مقامات روسیه، چندین کشتی در حرکت به سمت محل سقوط هواپیما هستند. این هواپیما در مسیر منطقه پالانا و در نزدیکی ساحل دریای اختسک بوده است.

این در حالی است که وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه امروز سه شنبه اعلام کرد: یک فروند هواپیمای آنتونوف-۲۶" با ۲۸ نفر خدمه و مسافر در کامچاتکای روسیه از صفحه رادار محو شد.

وزارت امور اضطراری روسیه به ریانووستی گفت: ارتباط هواپیمایی که به پالانا در کامچاتکا پرواز می کرد با مرکز قطع شده است.

ریانووستی نوشت: هواپیمای گمشده در کامچاتکا در حال پرواز مسافری بود. 

طبق اطلاعات اولیه، در هواپیمای An-۲۶ که ارتباط آن در کامچاتکا از بین رفته ، ۲۲ مسافر و ۶ خدمه وجود داشت. مقامات روسیه اعلام کردند منطقه مسیر مفقود شده An-۲۶ در کامچاتکا توسط دو هلی کوپتر و یک هواپیمای ویژه تحت بررسی است.

پس از قطع ارتباط با هواپیمای An-26 در کامچاتکا ، یک پرونده جنایی در مورد نقض قوانین ایمنی باز شده است.

امدادگران گفتند: "دید در نزدیکی پالانا ، جایی که هواپیما ناپدید شد ، ابرهای کم فشار و مداوم بود. میشوستین نخست وزیر روسیه دستور داد تا کمیسیونی ویژه تحت رهبری وزارت حمل و نقل این کشور برای روشن شدن وضعیت An-26 در کامچاتکا تشکیل شود./

https://www.asianews.ir/u/30w
اخبار مرتبط
سفارت روسیه با توجه به صدور غیر قانونی مجوزهای ورود به فدراسیون روسیه با استفاده از گذرنامه های جعلی طرفدار فن آیدی و بلیط مسابقه به بهانه تماشای جام جهانی فوتبال (یورو ۲۰۲۰) به سن پترزبورگ توسط برخی از شرکت های ایرانی، اعلام کرد که افراد با مدارک مذکور حق ورود به فدراسیون روسیه را ندارند.
در مقاله پیشین با عنوان «افکار ایرانی برای خاورمیانه» به این موضوع پرداخته‌ شد که ایدئولوژی‌ها منجر به ایجاد دوستی و دشمنی واقعی میان حکومت‌ها نمی‌شوند؛ و در این مقاله که به دنبال مطلب پیشین است، هدف این است که آیا ایران بدون انقلاب ۵۷ شبیه ایران پیش از انقلاب باقی می‌ماند؟
هیچ‌گاه ادیان و ایدئولوژی‌ها منجر به ایجاد دشمنی ابدی و واقعی میان کشورها و واحدهای سیاسی در جهان نشدند؛ چرا که دشمن‌ها از طریق تضاد منافع در رقابت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به وجود می‌آیند و ایدئولوژی‌ها نفرت از رقیب و کشور دارای تضاد منافع را توجیه و پیروزی را به یک ضرورت تبدیل می‌کنند.
همراه با واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ کاربران توییتر خبر می‌دهند که این گروه با واکسن کره جنوبی واکسینه شدند؛ در حالی است که پیش از این خبری از واردات واکسن از کره جنوبی نبود.
اقدامات تنبیهی آمریکا مقابل روسیه از جمله اخراج ۱۰ دیپلمات روس تحریم ۳۸ شخصیت حقیقی و حقوقی روسیه که از چند هفته پیش در دست بررسی بود اولین بخش از اقدامات تلافی‌جویانه دولت جو بایدن در واکنش به فعالیت هکرهای روس است. این تحریم‌ها شامل اقداماتی است که در صورت ادامه اقدامات مخرب روسیه، از جمله در فضای مجازی و مرز اوکراین، مشارکت روسیه در اقتصاد جهانی را دشوارتر می‌ کند.
در حالی که انتقادها به امضای توافق ۲۵ ساله ایران با چین همچنان ادامه دارد، اکنون ارزیابی نهادهایی در آمریکا حاکی از آن است که پکن در مسیر تضعیف ایالات متحده چشم به سرمایه‌گذاری در کشورهای در حال توسعه دارد و با پروژه‌های زیربنایی آن‌ها را به خود بدهکار می‌کند
کمپانی فیسبوک از حذف بیش از صد گروه و حساب کاربری وابسته به دولت ایران، روسیه، مراکش و تایلند خبر داد.
در ادامه واکنش‌ها به سفر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس ایران، به مسکو ، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در مراسمی گفت: «امید بستن به کاخ کرملین راهبرد درستی نیست».
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید