صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۵ تیر ۱۴۰۰ / ۲۱:۱۶
کد خبر: 4974
گزارشگر: 213
۵۷۶
۰
۰
۴
آتش سوزی در ایستگاه خط لوله انتقال نفت‌وگاز شوش

علت «انفجار منجر به مرگ» در نفت‌ و گاز «شوش» چه بود؟

علت «انفجار منجر به مرگ» در نفت‌ و گاز «شوش» چه بود؟
فرماندار شوش امروز اعلام کرد که انفجار در ایستگاه خط لوله انتقال نفت‌وگاز در بخش «فتح‌المبین» این شهرستان سه کشته و چهار زخمی بر جای گذاشته است.

به گزارش آسیانیوز، انفجار در یک خط لوله انتقال نفت‌وگاز در شوش دستکم «سه کشته» برجای گذاشت. فرماندار شوش روز سه‌شنبه ۱۵ تیرماه اعلام کرد که انفجار در ایستگاه خط لوله انتقال نفت‌وگاز در بخش «فتح‌المبین» این شهرستان سه کشته و چهار زخمی بر جای گذاشته است.

عدنان غزی به خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرنا، گفته که این انفجار ناشی از «نشست گاز» در ایستگاه خط لوله انتقال نفت‌وگاز بوده است.

----------------------------------

بیشتر بخوانید

وزیر دفاع اسرائیل گفت در حال «رویارو شدن» با ایران هستیم

اسراییل در تدارک حمله به ایران/رییس ستاد ارتش اسرائیل به جو بایدن هشدار داد

«جزییات» و تشریح محدودیت مشاغل و اماکن/احتمال تعطیلی تهران

--------------------------------------------------------------

ماهواره‌ ها «بمب ساعتی» تهران را رصد کردند

از پربازدیدهای «ساسی مانکن» و «صدف بیوتی» تا سرنوشت انتخابات و فوتبال یورو؟

-------------------------------------------------------------------------------------

او با اعلام این‌که محل انفجار بین روستاهای بیت عجم و مجاهدین بوده است، سه نفر کشته شده را «کارشناسان شرکت بهره برداری نفت‌وگاز غرب کشور» معرفی کرده است.


فرماندار شوش گفته که در این انفجار چهار نفر دیگر به شدت زخمی شده‌اند که به یک بیمارستان این شهر انتقال یافته‌اند.

صنعت نفت‌وگاز ایران در سال‌های اخیر بارها شاهد انفجار و آتش‌سوزی بوده است. روز ۱۲ خرداد امسال آتش‌سوزی عظیمی در پالایشگاه تهران رخ داد که چند مصدوم برجای گذاشت. آتش‌سوزی در مجتمع‌های پتروشیمی نیز از جمله حوادث سال‌های اخیر در صنعت نفت‌وگاز ایران بوده است./


https://www.asianews.ir/u/315
اخبار مرتبط
سخنگوی دولت گفت: خرابکاری در یکی از مراکز سازمان انرژی اتمی منجر به آسیب انسانی و تجهیزاتی نشده و آنچه اتفاق افتاده این است که سقف یکی از سوله‌ها سوراخ شده است؛ در حالی که شبکه خبری کان اسرائیل گزارش داد که این حمله باعث خسارت گسترده، تخریب یا از کار افتادن تمام تجهیزات در این تاسیسات شده است.
بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل در گفت‌وگو با شبکه ۱۳ تلویزیون نظامی اسرائیل گفت: «اسرائیل در حال رویارو شدن با ایران است و آماده دفاع از خود است».
علی یونسی، وزیر پیشین اطلاعات، گفت در ۱۰ سال گذشته، نفوذ موساد در بخش‌های مختلف ایران به حدی رسیده که جا دارد همه مسئولین جمهوری اسلامی برای جان خودشان نگران باشند.
رهبران اردن و مصر روز یکشنبه ششم تیرماه به بغداد، پایتخت عراق، سفر کرده و با مقامات ارشد این کشور گفت‌وگو کردند؛ در حالی که این نخستین سفر یک رئیس‌جمهوری مصری به عراق طی سه دهه گذشته است؛ در همین حال خبرگزاری آسوشیتدپرس مدعی شده است دیدار رهبران مصر و اردن از عراق به منظور خنثی کردن نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه صورت گرفته است.
در واکنش به هشدار دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نسبت به عدم پاسخگویی تهران به درخواست این سازمان در مورد تمدید پیمان موقت نظارت اتمی که شامگاه پنجشنبه منقضی شد، نماینده ایران در این آژانس گفت جمهوری اسلامی الزامی برای تمدید تفاهم با آژانس ندارد.
توییتر فارسی دفتر نخست وزیری اسرائیل در رشته توییت‌هایی نوشت نفتالی بنت، نخست وزیر جدید اسرائیل در سخنانی در مراسم پایان دوره خلبانی نیروی هوایی اسرائیل مدعی شده است جمهوری اسلامی نظامی خشن و تندرو است و برای دستیابی به صلاح هسته ای به مردمش گرسنگی می دهد.
یک منبع مطلع ایرانی نوشته است، ساختمان سازمان انرژی اتمی ایران در نزدیکی کرج با پهپاد کوچکی هدف قرار گرفته و رسانه های اسراییلی گزارش کرده اند که این حمله خسارت سنگینی برجای گذاشته است.
صبح امروز اقدام خرابکارانه علیه یکی از ساختمان‌های سازمان انرژی اتمی ایران صورت گرفته است و گفته می‌شود ساختمان انرژی اتمی در مجاورت این محل یعنی مرکز دارویی برکت در کردانِ کرج واقع است.
یک مقام وزارت نیرو روز یکشنبه ۳۰ خرداد اعلام کرد که نیروگاه اتمی بوشهر از روز شنبه به‌طور «موقت» از مدار خارج شده است و انتظار می‌رود که کشور با خاموشی‌های گسترده روبرو شود.
نخست وزیر جدید اسرائیل، انتخاب ابراهیم رئیسی به عنوان رییس جمهوری اسلامی در ایران را «آخرین پیام بیدارباش» به جهان و کشورهایی که در حال مذاکره برای احیای توافق هسته‌ای با ایران هستند، توصیف کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید