صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۵ تیر ۱۴۰۰ / ۲۱:۳۱
کد خبر: 4976
گزارشگر: 213
۷۶۷
۰
۰
۳
روزی «دو نوبت» برق پایتخت قطع می شود

انتشار «جدول و جزییات جدید» خاموشی های تهران

انتشار «جدول و جزییات جدید» خاموشی های تهران
جدول جدید خاموشی های احتمالی برق پایتخت منتشر شد و شرکت توزیع برق تهران بزرگ اعلام کرد که با توجه به بالا رفتن دمای هوا، علیرغم تمامی اقدامات فنی انجام شده، اعمال خاموشی های موقت و نوبت بندی شده به منظور جلوگیری از بروز خاموشی گسترده در تهران بزرگ، بسیار محتمل است.

به گزارش آسیانیوز، جدول جدید خاموشی های احتمالی برق پایتخت منتشر شد.

به گزارش آسیانیوز، شرکت توزیع برق تهران بزرگ اعلام کرد که با توجه به بالا رفتن دمای هوا، علیرغم تمامی اقدامات فنی انجام شده، به دلیل افزایش بی سابقه مصرف برق، اعمال خاموشی های موقت و نوبت بندی شده به منظور جلوگیری از بروز خاموشی گسترده در تهران بزرگ، بسیار محتمل است.

خواهشمندیم با حداکثر صرفه جویی ممکن در مصرف برق به ویژه در ساعات ۱۲ الی ۱۸ و خودداری از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف، ما را در جلوگیری از قطعی برق و یا کاهش زمان خاموشی ها یاری کنید. لینک مربوط به جدول نوبت بندی خاموشی های احتمالی در این اطلاعیه قرار داده شده است.

جدول خاموشی تهران تیر و مرداد 1400

جدول خاموشی تهران تیر و مرداد 1400

جدول خاموشی تهران تیر و مرداد 1400 جدول خاموشی تهران تیر و مرداد 1400 جدول خاموشی تهران تیر و مرداد 1400 جدول خاموشی تهران تیر و مرداد 1400 جدول خاموشی تهران تیر و مرداد 1400 جدول خاموشی تهران تیر و مرداد 1400 جدول خاموشی تهران تیر و مرداد 1400 جدول خاموشی تهران تیر و مرداد 1400 جدول خاموشی تهران تیر و مرداد 1400 جدول خاموشی تهران تیر و مرداد 1400
https://www.asianews.ir/u/316
اخبار مرتبط
متخصص آی‌سی‌یوی بیمارستان مسیح دانشوری، با اشاره به مرگ بیماران کرونا در پی قطع برق در مراکز درمانی گفت:‌ «بارها گفته‌ام که متاسفانه وزارت بهداشت جزییات مرگ بیماران کووید-۱۹ را منتشر نمی‌کند و این جزو اسرار طبقه‌بندی شده وزارت بهداشت است»
با ادامه قطع گسترده و اعلام نشده برق، مردم چندین شهر کشور شامگاه یک‌شنبه به خیابان آمدند و با برگزاری تجمع‌ به خاموشی‌های گسترده اعتراض کردند.
محمدحسن متولی زاده، مدیرعامل توانیر، گفت که وضعیت در حدود یک ماه آینده «اضطراری» و سال ۱۴۰۰ «از چند جهت سالی استثنایی است.»
برای مدیریت مصرف برق، از فردا اول تیر ساعت کار ادارات، بانک‌ها و نهاد‌های عمومی تغییر می‌کند . یک ساعت زودتر آغاز می شود.
یک مقام وزارت نیرو روز یکشنبه ۳۰ خرداد اعلام کرد که نیروگاه اتمی بوشهر از روز شنبه به‌طور «موقت» از مدار خارج شده است و انتظار می‌رود که کشور با خاموشی‌های گسترده روبرو شود.
استخراج رمزارزها در ایران افزایش یافته است؛ تا آنجا که بسیاری می‌گویند یکی از علت‌های اصلی قطع مکرر برق، افزایش مراکز استخراج رمزارز در ایران بوده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد استخراج رمزارزها در ایران جدی است.
تحقیقات جدید نشان داده است که هم سیستم بانکداری سنتی و هم صنعت طلا، بیش تر از شبکه بیت کوین انرژی مصرف می کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید