صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۰ / ۰۲:۰۴
کد خبر: 4997
گزارشگر: 213
۶۳۳
۰
۰
۵
در برابر حریف قدرتمند دانمارکی در یورو 2020

صعود انگلیس برای «نخستین بار» به فینال جام ملت‌های اروپا

صعود انگلیس برای «نخستین بار» به فینال جام ملت‌های اروپا
دومین و آخرین بازی از مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا، یورو ۲۰۲۰ شامگاه چهارشنبه ۷ ژوئیه (۱۶ تیر) برگزار شد و تیم انگلستان توانست با برتری در برابر حریف قدرتمند و مدعی خود، دانمارک به فینال این دوره برسد.

به گزارش آسیانیوز، در دومین و آخرین بازی از مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا، یورو ۲۰۲۰ که در شامگاه چهارشنبه ۷ ژوئیه (۱۶ تیر) برگزار شد، تیم انگلستان توانست با برتری در برابر حریف قدرتمند و مدعی خود، دانمارک به فینال این دوره برسد.

-----------------------------

بیشتر بخوانید:

حمایت شهرام جزایری از امیر تتلو

ورزشکاران خواستار «تحریم ایران» در «المپیک» شدند

شروع طوفانی استقلال و شکست سنگین الاهلی در خانه

----------------------------------------------------------------------------------------

یورونیوز نوشت ابتدا دانمارکی‌ها در میانه‌های نیمه اول صاحب یک ضربه آزاد شدند که میکل دامسگارد، بازیکن جوان آنها در دقیقه ۳۰ بازی توانست با یک شوت پرقدرت با زیبایی هر چه تمام‌تر آن را به گل تبدیل کند؛ گلی که قطعا به عنوان یکی از زیباترین گل‌های این دوره در یادها باقی خواهد ماند.

شادی دانمارکی‌ها دیری نپایید، زیرا در دقیقه ۳۹ انگلیسی‌ها توانستند با توپی که روی دروازه دانمارک سانتر کرده بودند، با گل به خودی با ضربه پای سیمون کیائر، بازیکن دانمارک به گل برتری دست یابند.

بازی دو تیم در نیمه نخست به همان نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

نیمه دوم بازی باز هم درگیرانه‌تر و زیباتر از نیمه نخست دنبال شد، اما دو تیم به رغم موقعیت‌های متعدد تا دقیقه ....... نتوانستند به گلی دست یابند. هری کین، کاپیتان و ستاره نامدار تیم انگلیس زمانی از کمند خط دفاعی گذشته بود، در برخوردی که مشکوک به پنالتی بود، نقش زمین شد، اما دنی ماکلی، داور هلندی، اعتقادی به پنالتی نداشت.

بازی تهاجمی و کمابیش برابر دو تیم حتی با احتساب ۶ دقیقه وقت اضافه اعلام شده که عملا به حدود ۷ دقیقه کشید، با وجود فشار شدید انگلیس در دقایق پایانی، گل دیگری در بر نداشت و کار دو تیم به وقت اضافه کشید.

انگلیس پس از حملات بی‌شمار روی دروازه دانمارک در نیمه نخست وقت اضافه صاحب یک ضربه پنالتی شد و هری کین برای زدن پنالتی پشت توپ ایستاد. ضربه محکم کین را ابتدا پیتر اشمایکل به خوبی مهار کرد، اما مهاجم انگلیس با ریباند دیدنی و سریع توپ را به گل دوم برای تیمش بدل کرد.

تلاش دانمارکی‌ها برای به مساوی کشاندن بازی در نیمه دوم وقت اضافه راه به جایی نبرد و به این ترتیب انگلیس با پیروزی دو بر یک در این بازی حساس توانست برای نخستین بار در تاریخ این جام به فینال راه یابد. ایتالیا و انگلیس در روز یکشنبه ۱۱ ژوئیه (۲۰ تیر) برای تعیین قهرمان و نایب‌قهرمان این جام به مصاف هم خواهند رفت./


https://www.asianews.ir/u/31q
اخبار مرتبط
تیم ملی فوتبال ایران دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی را با برتری مقابل هنگ‌کنگ آغاز کرد.
شهرام جزایری با یک استوری در پیج اینستاگرامش از فعالیت های ورزشی امیرتتلو حمایت کرد و او را نابغه موسیقی ایران دانست. او از ایرانی ها خواسته و نوشته است که از پیج های تتلو حمایت کنید تا چند ده میلیونی شود؛ چرا ما او را درک نمی کنیم؟!
بازی سپاهان و پرسپولیس، آغاز و پایانی پرحادثه داشت و جمعیتی پرتعداد، داخل جاده و در مسیر حرکت اتوبوس تیم‌ها حضور داشتند. تنش‌هایی هم رخ داد؛ در حالی که در پایان مسابقه نیز درگیری شدیدی بین یاران دو تیم صورت گرفت.
فدراسیون جهانی جودو ایران را به دلیل «دخالت سیاست در ورزش، نقض مکرر مقررات بین‌المللی و اعمال تصمیمات نژادپرستانه» در عدم انجام مبارزه با ورزشکاران اسرائیلی، از هرگونه فعالیت بین‌المللی محروم کرد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس مدعی شد گروهی از ورزشکاران و فعالان حقوق بشر از کمیته بین‌المللی المپیک خواستند تا برنامه‌های المپیک ایران را تحریم کند.
تیم فوتبال استقلال ایران با برتری ۵ بر ۲ مقابل الاهلی عربستان، آغازی طوفانی در لیگ قهرمانان آسیا داشت.
عباس ملازینلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از عمده شاخصه‌ی برنامه‌های فرهنگی کنگره شهدای استان را ارتباط عمیق و اثر بخش برنامه‌های تولیدی کمیته فرهنگی با نسل جوان برشمرد.
در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان حدود دو درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. همچنین با تاثیر هزار و ۲۵۵واحدی سومین نماد تاثیرگذار بر رشد شاخص شناخته شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید