صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۴ اَمرداد ۱۳۹۷ / ۱۶:۳۶
کد خبر: 50
گزارشگر: 1
۲۲۴
۰
۰
۰

تو ای پری کجایی دادگاهی می شود

کرده یا خیر؟ آهنگ خاطره انگیز «تو ای پری کجایی؟» را با تنظیم بسیار بد و بی کیفیت آن هم بدون اجازه ما در فضای مجازی منتشر کرده که واقعا همه خانواده پدرم را عصبانی کرده است. فارغ از اینکه این قطعه به هیچ عنوان در درجه کیفی مطلوبی قرار ندارد، ماجرا برای من اینجا ناراحت کننده می شود که وی بدون دریافت کوچک ترین مجوزی نسبت به انتشار اثر اقدام کرده و من نمی دانم ایشان با چه انگیزه ای چنین اقدامی کرده است. به هر حال با توجه به تذکرات قبلی ام در این حوزه بنده طی روزهای آینده موضوع را با مراجع قضایی در می
کرده یا خیر؟ آهنگ خاطره انگیز «تو ای پری کجایی؟» را با تنظیم بسیار بد و بی کیفیت آن هم بدون اجازه ما در فضای مجازی منتشر کرده که واقعا همه خانواده پدرم را عصبانی کرده است. فارغ از اینکه این قطعه به هیچ عنوان در درجه کیفی مطلوبی قرار ندارد، ماجرا برای من اینجا ناراحت کننده می شود که وی بدون دریافت کوچک ترین مجوزی نسبت به انتشار اثر اقدام کرده و من نمی دانم ایشان با چه انگیزه ای چنین اقدامی کرده است. به هر حال با توجه به تذکرات قبلی ام در این حوزه بنده طی روزهای آینده موضوع را با مراجع قضایی در میان گذاشته و از طریق قانون با این خواننده برخورد خواهم کرد.
به هر حال دوستان بدانند اولا من به هیچ عنوان در جریان چنین اقداماتی نبوده و نیستم، دوم اینکه دوستان خواننده ای که بدون اجازه نسبت به انتشار و تولید کارهایی از این دست اقدام می کنند بدانند این کارها دیگر آثار معمولی نیستند، اینها کارهای ملی هستند که چنین رویکردی به آنها هم توهین به موسیقی ایرانی و هم بی احترامی محض به خانواده زنده یاد خرم است.
وی تاکید کرد: این اهانت قطعا، اهانت به فرهنگ این کشور است و من قطعا از طریق مراجع قضایی نسبت به رسیدگی این اقدام اهانت آمیز اقدامات لازم را انجام می دهم. زیرا من از قبل نسبت به استفاده بدون اجازه آثار مرحوم همایون خرم هشدارهای لازم را داده بودم.
 
https://www.asianews.ir/u/1Bx
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید