صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۳
کد خبر: 5026
گزارشگر: 213
۲۰۳۱
۱
۰
۹
دریافت کارت رفاهی با ضمانت سهام

«جزییات» و شرایط پرداخت وام ۷ میلیون تومانی با ضمانت سهام عدالت

«جزییات» و شرایط پرداخت وام ۷ میلیون تومانی با ضمانت سهام عدالت
براساس اعلام بانک مرکزی همه اشخاص حقیقی از جمله دارندگان سهام عدالت که تاکنون هیچ میزان از سهام خود را نفروخته‌اند و همه سرپرستان خانوار که حداقل یکی از یارانه‌های نقدی یا معیشتی را دریافت می‌کنند، می‌توانند تا سقف هفت میلیون تومان کارت رفاهی دریافت کنند.

به گزارش آسیانیوز، دارندگان سهام عدالت و همه سرپرستان خانوار که حداقل یکی از یارانه‌های نقدی یا معیشتی را دریافت می‌کنند، با بخشنامه بانک مرکزی می‌توانند تا سقف هفت میلیون تومان، کارت رفاهی دریافت کنند.

----------------------------

بیشتر بخوانید:

«جزییات» واریز سود سهام عدالت برای «جاماندگان»

»جزییات» واریز سود سهام عدالت در تیرماه

مرحله دوم سود سهام عدالت با «تغییرات» واریز می شود
--------------------------------------------------------------

 

بیشتر بخوانید:

اسرائیل گفت «سازمان گسترش و نوسازی صنایع» در «جام جم تهران» هدف قرار گرفت

--------------------------------------------------------------------------------------------------

بانک مرکزی حدود دو هفته قبل، شیوه‌نامه صدور کارت رفاهی را به پنج بانک ملت، ملی، تجارت، صادرات و رفاه کارگران ابلاغ کرده است که طبق آن هر یک از این بانک‌ها باید تا سقف ۲۰۰ هزار فقره کارت رفاهی صادر کنند.


بر این اساس، همه اشخاص حقیقی از جمله دارندگان سهام عدالت که تاکنون هیچ میزان از سهام خود را نفروخته‌اند و همه سرپرستان خانوار که حداقل یکی از یارانه‌های نقدی یا معیشتی را دریافت می‌کنند، می‌توانند تا سقف هفت میلیون تومان کارت رفاهی دریافت کنند.

در واقع درصد ارزش روز سهام عدالت ( بر اساس اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه) و حساب‌های یارانه نقدی و معیشتی طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها و با در نظر گرفتن کسورات مربوط به اقساط وام‌های پرداخت شده قبلی، می‌تواند به عنوان وثیقه‌های قابل قبول از مشتری مورد پذیرش قرار گیرد.

به نقل از ایسنا، نرخ سود تسهیلات کارت رفاهی ۱۸ درصد و مهلت بازپرداخت آن نیز ۱۸ ماهه است که با احتساب سود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بر مبلغ هفت میلیونی کارت رفاهی هر یک از دریافت‌کنندگان این کارت باید ماهانه تقریبا ۴۵۸ هزار تومان بپردازند.

 البته مشولان سهام عدالت باید توجه داشته باشند که قبل از تقاضای وام حتما اطلاعات هویتی خود را در سامانه سجام ثبت کنند./


https://www.asianews.ir/u/32t
اخبار مرتبط
آن دسته از مشمولان اعم از روش مستقیم و غیرمستقیم که به دلیل اشکالات موجود در حساب بانکی آنها امکان واریز سود سهام عدالت برایشان فراهم نشده بود باید با ارائه‌ اطلاعات صحیح نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.
براساس تصمیم مدیران بازار سرمایه مرحله دوم سود سهام عدالت واریز می شود، اما پی گیری‌ها نشان می‌دهد که این واریزی مانند مرحله اول نیست و مبلغ آن تغییر کرده است.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، در مورد وضعیت پرداخت سود سهام عدالت گفت: سود سهام عدالت تا چند روز آینده پرداخت می‌شود؛ با این توضیح که بخش کوچکی از این سود به دلیل اینکه شرکت‌های سرمایه‌پذیر افزایش سرمایه داشتند و به نفع مشمولان سهام عدالت بود تا در افزایش سرمایه شرکت کنند.
مسئول کارت‌های اعتباری سهام عدالت گفت: سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند و سهام دار شرکت‌های سرمایه گذاری استانی هستند پس از قابل معامله شدن نمادهای مذکور می‌توانند در بانک منتخب خود درخواست خود مبنی بر دریافت کارت اعتباری و تسهیلاتی به پشتوانه سهام عدالت را ثبت کنند.
تیر ماه چهار واریزی برای مردم انجام می شود و واریز مرحله دوم سود سهام عدالت نیز در این ماه صورت می گیرد.
خبرها حاکی است که از ۵۰ درصد باقیمانده سود سهام عدالت، ۳۰ درصد آن به حساب سهامداران پرداخت می‌شود و ۲۰ درصد دیگر بعد از تکمیل سودهای واریز شده از سوی شرکت‌های سرمایه‌پذیر در اختیار مشمولان قرار خواهد گرفت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
حسین خیاط
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
0
0
0

سلام من نیازمندوام 7میلیون تومانی هستم فوری هردویارانه روهم میگیرم سهام عدالت هم دارم باتشکر


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید