صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۸
کد خبر: 5028
گزارشگر: 213
۹۴۸
۰
۰
۱۳
سایت ثبت نام واکسن کرونا باز شد

«جزییات» آغاز ثبت‌نام واکسیناسیون افراد ۶۵ سال به بالا

«جزییات» آغاز ثبت‌نام واکسیناسیون افراد ۶۵ سال به بالا
سایت ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا برای افراد متولدین ۱۳۳۵ و قبل از آن (افراد ۶۵ سال به بالا) باز شده است.

به گزارش آسیانیوز، سایت ثبت‌نام واکسیناسیون برای متولدین ۱۳۳۵ و قبل از آن (افراد ۶۵ سال به بالا) باز شده است و این افراد می توانند برای ثبت‌نام به سایت salamat.gov.ir مراجعه کنند.

ثبت‌نام‌کنندگان باید حتما منتظر پیامک نوبت بمانند و از مراجعه بدون نوبت به پایگاه‌های واکسیناسیون خودداری کنند. 

-------------------------

بیشتر بخوانید:

«جزییات» واریز سود سهام عدالت برای «جاماندگان»

»جزییات» واریز سود سهام عدالت در تیرماه

مرحله دوم سود سهام عدالت با «تغییرات» واریز می شود

مردان «دون ژوانی» چه رفتاری با زنان دارند؟/از خودشیفتگی تا هرزه گری جنسی

--------------------------------------------------------------

بیشتر بخوانید:

خشونت سازمان یافته علیه زنان کره شمالی/حمایت چین از تجارت سکس
---------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین علیرضا رئیسی، چند روز گذشته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز گفته بود که واکسیناسیون افراد ۶۸ تا ۷۰ ساله از روز دوشنبه آغاز می‌شود.


او روز گذشته درباره واکسیناسیون کرونا گفت: خبر خوب اینکه از این هفته روند واکسیناسیون در کشور بسیار بهتر خواهد شد. میزان قابل توجهی واکسن دیروز و امروز به دست ما رسیده است و خبر خوب دیگر اینکه این هفته هم واکسن دوباره خواهد رسید و سرعت واکسیناسیون بالاتر خواهد رفت.

--------------------------------------------------------------

بیشتر بخوانید:

ماهیت پورنوگرافی و تاثیر آن بر روابط جنسی

خودکشی زنان؛ همسر آزاری یا فقر؟

اسرائیل گفت «سازمان گسترش و نوسازی صنایع» در «جام جم تهران» هدف قرار گرفت

تشریح شرایط بازنشستگی «پیش از موعد» زنان و مردان

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 


 وی گفت: از روز دوشنبه از گروه ۷۰ ساله‌هایی که قبلا برای واکسیناسیون فراخوان شده بودند، دو سال پایین تر خواهیم آمد و به این ترتیب واکسیناسیون افراد ۶۸ سال به بالا از دوشنبه شروع خواهد شد. البته از مردم خواهش می کنیم افرادی به مراکز مراجعه کنند که پیامک برای آنها ارسال شده است و بدون فراخوان حضور پیدا کنند، چراکه تجمع ایجاد می‌شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: مراکز تجمیعی واکسیناسیون را زیاد و ظرفیت تزریق را بالا برده‌ایم اما تاکید ما این است که بدون نوبت دهی مراجعه نکنند، اینکه دو و سه صبح بروند و اسم بنویسند، روش منسوخ شده ای ست و آن را توصیه نمی‌کنیم، مردم عزیز اگر واقعا نوبت داده نشده مراجعه نکنند و بدانند به تدریج همه افراد را برای واکسیناسیون دعوت خواهیم کرد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان رئیسی گفت: البته کندی‌هایی در تامین واکسن داشتیم که خوشبختانه با ورود واکسن داخلی و خارجی این مشکلات جبران می‌شود. فیلم‌ها و عکس‌هایی که در زمینه ازدحام در مراکز پخش شد فقط از تهران بود. ما در استان‌های مختلف مشکلی نداشتیم و در تهران دو یا سه مرکز بود که افراد بدون نوبت مراجعه کرده بودند. اما اکنون بیش از ۸۰ مرکز تجمیعی در تهران راه اندازی کرده ایم و مردم با خیال راحت می‌توانند واکسن دریافت کنند ./


https://www.asianews.ir/u/32v
اخبار مرتبط
تزریق سومین دوز واکسن، گامی کمکی برای تقویت ضریب ایمنی تلقی می‌شود و ادارات درمانی و دارویی آمریکا آن را ضروری نمی‌دانند و این دوز برای اغلب گروه‌ها مفید خواهد بود.
یک ویروس شناس گفت: بهبودیافتگان کرونا نیز به دلیل وجود آنتی بادی در بدن چهار ماه پس از بهبود می‌توانند تزریق واکسن کووید۱۹ را به تعویق اندازند.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: مطابق پیش بینی‌هایی که کرده ایم، فردا ۵.١ میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور می‌شود؛ این در حالی است که هنوز مشخص نیست این واکسن ها را به کدام گروهها یا چه کسانی تزریق می کنند؟
رییس مرکز مدیریت شبکه بهداشت گفت: واکسن از خارج کشور تامین می‌شود و ما مجبوریم تا زمانی که نسبت به رسیدن واکسن به دستمان مطمئن نباشیم، اقدام نکنیم و احتمالا روز چهارشنبه ممکن است محموله‌ای با تعداد قابل توجه واکسن به کشور برسد که اگر وارد شود هفته بعد گروه سنی جدید یعنی ۶۵ تا ۶۹ سال را اعلام می‌کنیم.
علی دایی با انتقاد از ویدیوهای ساخته شده از او در ارتباط با ماجرای نشست خبری بازی با سپاهان و بازی با نام عباس بوعذار گفت: این مسائل در دنیا رایج است اما در دنیا کسی را مسخره نمی‌کنند و در دنیا طنز می‌گویند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۵۰ درصد شهروندان گیلانی که در نوبت تزریق دُز دوم واکسن کرونا بودند با ورود محموله جدید واکسینه شدند.
اسیانیوز/ معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه تا پایان هفته تزریق دوز دوم واکسن کرونا برای سالمندان به پایان می رسد، یادآور شد: از هفته آینده تزریق دوز دوم واکسن کرونا برای بیماران خاص را ادامه می دهیم.
رئیس شبکه بهداشت وزارت بهداشت درخصوص ادامه روند واکسیناسیون کرونا در گروه‌های سنی بالای ۷۰ سال، گفت: برای افرادی که از طریق سامانه salamat.gov.ir اقدام به ثبت‌نام کردند و در نوبت اول تزریق واکسن هستند و همچنین برای افرادی که منتظر دریافت دز دوم واکسن هستند، پیامک ارسال می‌شود.
مسعود مردانی، عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا، با بیان اینکه «حداقل تا دو الی سه هفته دیگر، میزان مرگ‌های سه رقمی ادامه داشته باشد»، گفت: تعداد واقعی جان‌باختگان کرونا از آمار رسمی که اعلام می‌شود، بالاتر است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید