صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۱
کد خبر: 5030
گزارشگر: 213
۵۶۱
۰
۰
۳
اظهارات مسوولان باشگاه استقلال در مقابل سرمربی پرسپولیس:

«استقلال» در مقابل گستاخی ساکت نمی ماند!

«استقلال» در مقابل گستاخی ساکت نمی ماند!
بنا بر اعلام رسمی باشگاه استقلال، بعد از اظهارات یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در خصوص مجموعه باشگاه استقلال، این باشگاه از این مربی به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت کرد.

به گزارش آسیانیوز، باشگاه استقلال نسبت به اظهارات سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس واکنش نشان داد و این صحبت‌ها را گستاخانه خواند.

---------------------------

بیشتر بخوانید:

 

ماجرای علی دایی و «عباس بوعذار» چیست؟

-------------------------------------------------------------

بیشتر بخوانید:

خداداد عزیزی: آقای رئیسی «زیرمیزی» از فوتبال برود!

------------------------------------------------------------

این باشگاه از سرمربی پرسپولیس شکایت کرد

باشگاه استقلال نسبت به اظهارات سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس واکنش نشان داد و این صحبت‌ها را گستاخانه خواند.‍ به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، بعد از اظهارات یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در خصوص مجموعه باشگاه استقلال، این باشگاه از این مربی به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت کرد و قطعا این مربی باید در این محاکم پاسخگو باشد.

-------------------------------------------------------------

بیشتر بخوانید:

 پشت پرده حذف عادل فردوسی پور چیست؟

نبش قبر مارادونا به خواست نوجوان 20 ساله

------------------------------------------------------------------------

در این متن آمده است:

«ذکر چند نکته در جواب سرمربی پرسپولیس خالی از لطف نیست.

۱- اعداد و ارقامی که آقای گل‌محمدی درباره تیم استقلال اعلام می‌کند، متصل به کدام مرجع و منبع است؟ اگر ایشان تنها بر روی برخی شنیده‌ها و شایعات حکم می‌کند، آیا به باشگاه استقلال هم این اجازه را می‌دهند که درباره مطالب مطرح شده در ماه‌های گذشته پیرامون ارتباط ایشان با افرادی مثل آقای میم و آقای گاف، قضاوت کند؟

۲- انتشار قراردادها مقوله‌ای مربوط به بازیکنان است و با توجه به سوابق قبلی باشگاه پرسپولیس، باشگاه استقلال از آقای گل‌محمدی در خواست می‌کند ابتدا ایشان قرارداد شخص خودش و دستیارانش را منتشر کند. در ادامه نیز برای بی حرف و حدیث ماندن مسائل، قراردادها از سوی مراجع ذیربط منتشر شود.

۳- این هم از طنز ماجراست که سرمربی پرسپولیس و دستیارش به اندازه یک کتاب علیه استقلال صحبت می‌کنند و در نهایت هم می‌گویند برخلاف حریف تمرکز ما روی کار خودمان است!

۴- ترجیح باشگاه استقلال بر عدم وارد شدن در این مباحث بوده اما بدیهی است که این باشگاه در مقابل ایراد تهمت‌ها و استفاده از واژه‌های غیر اخلاقی همچون "هوچی گری" ساکت نبوده و قاطعانه از منافع ارکان باشگاه حمایت می‌کند.»/


https://www.asianews.ir/u/330
اخبار مرتبط
تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در هفته بیست و ششم و پایانی لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور امشب به مصاف سپید رود رشت می‌رود.
خداداد عزیزی گفت: در ورزشی که سالیانه بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان پول در آن هزینه و جابه‌جا می‌شود قطعاً فساد بالایی هم در آن وجود دارد که متاسفانه درصد بالایی از آن، توسط همین اهالی فوتبال انجام می‌شود؛ در حالی که گروهی رانت می‌گیرند و عده‌ای رانت می‌دهند و عده‌ای برای رسیدن به مقاصد شان زیرمیزی می‌دهند.
درایام اخیر کلیپ های برخی از چهره های معروف پربازدید شد که از آن جمله تولد «اِبراهیم حامدی» با حضور «صدف بیوتی» و البته «ساسی مانکن»؛ آن هم درست در لحظاتی که مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری پخش می‌شد و تیم‌ملی فوتبال حساس‌ترین مسابقات را برگزار می‌کرد، مسابقات یورو برگزار می‌شد و البته والیبال هم در لیگ ملت‌ها چپ و راست مسابقه داشت.
سفارت روسیه با توجه به صدور غیر قانونی مجوزهای ورود به فدراسیون روسیه با استفاده از گذرنامه های جعلی طرفدار فن آیدی و بلیط مسابقه به بهانه تماشای جام جهانی فوتبال (یورو ۲۰۲۰) به سن پترزبورگ توسط برخی از شرکت های ایرانی، اعلام کرد که افراد با مدارک مذکور حق ورود به فدراسیون روسیه را ندارند.
تیم ملی فوتبال ایران در هفتمین بازی خود از دور مقدماتی جام جهانی، در دیداری یکسویه با نتیجه ۱۰-۰ از سد کامبوج گذشت؛ در حالی که در دیدار رفت دو تیم نیز با پیروزی ۱۴-۰ ایران به پایان رسیده بود.
از دور برگشت رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در گروه C آسیا، تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه سه بر صفر از سد بحرین گذشت؛ در حالی که در تاریخ دیدارهای دو کشور، این نخستین بار است که ایران در زمین بحرین موفق به کسب پیروزی می‌شود.
«نادر دست‌ نشان» اسطوره فوتبال مازندران بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
تیم فوتبال استقلال ایران با برتری ۵ بر ۲ مقابل الاهلی عربستان، آغازی طوفانی در لیگ قهرمانان آسیا داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران روز دوشنبه ۱۶ فروردین مجتبی خورشیدی را به عنوان سرپرست تیم ملی بزرگسالان انتخاب کرد و این گزینش انتقاد برخی رسانه‌های ورزشی و هواداران فوتبال را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید