صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۵
کد خبر: 5038
گزارشگر: 213
۱۷۷۱
۰
۰
۳
تخصیص سهمیه وام جعاله به مستمری بگیران

«جزییات» و شرایط دریافت وام جعاله بازنشستگان

«جزییات» و شرایط دریافت وام جعاله بازنشستگان
همزمان با تخصیص سهمیه وام جعاله از طریق بانک تجارت، بازنشستگان و مستمری‌بگیران می توانند نسبت به دریافت این وام اقدام کنند.

به گزارش آسیانیوز، تعداد محدودی سهمیه وام جعاله ازطریق بانک تجارت تخصیص یافته است.

تعداد محدودی سهمیه وام جعاله ازطریق بانک تجارت تخصیص یافته است؛ بازنشستگان و مستمری‌بگیران چنانچه تمایل به ثبت نام این وام دارند باید تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ به دفاتر ساتا جهت ثبت‌نام وام مذکور مراجعه نمایند.

----------------------------

بیشتر بخوانید:

«جزییات» واریز سود سهام عدالت برای «جاماندگان»

»جزییات» واریز سود سهام عدالت در تیرماه

مرحله دوم سود سهام عدالت با «تغییرات» واریز می شود
--------------------------------------------------------------

شرایط وام اعلام شده است: سن متقاضی باید کمتر از ۷۸ سال باشد؛ به مستمری بگیر با نسبت فرزند، پدر و مادر تعلق نمی‌گیرد؛ متقاضیان از زمان بازنشستگی تا کنون از وام جعاله استفاده ننموده باشند؛ اولویت پرداخت با افرادی است که حقوق بگیر بانک تجارت باشند؛ ازنشستگانی که حقوق آنان نزد بانک تجارت نمی باشد می توانند ابتدا حقوق خود را به بانک تجارت انتقال سپس جهت دریافت وام در موعد مقرر اقدام نمایند؛ حداکثر مبلغ تسهیلات جعاله ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است.


به نقل از ایلنا با توجه به اینکه فرآیند واریزمبلغ وام بصورت غیرحضوری و اینترنتی است، الزاماً شماره تلفن متقاضی باید درسامانه سابا ازطریق یکی از دفاتر ساتا ثبت شده باشد تا ازطریق شماره مذکور به افراد اطلاع رسانی شود./


https://www.asianews.ir/u/339
اخبار مرتبط
به گفته یکی از مدیران سازمان تامین اجتماعی مبلغ دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام به بازنشستگان در نظر گرفته شده است و اگر به هر بازنشسته وام هفت میلیون تومانی پرداخت شود، ۳۷۱ هزار و ۴۲۸ نفر این وام را دریافت می‌کنند.
ثبت‌نام وام قرض الحسنه مستمری‌ بگیران سازمان تامین اجتماعی از امروز شنبه، 12 تیر به صورت غیرحضوری آغاز می‌شود.
پرداخت وام ضروری به بازنشستگان تامین اجتماعی از تیرماه آغاز می شود و به زودی دور جدیدی از پرداخت‌ها انجام خواهد شد.
رئیس کانون عالی بازنشستگان گفت: سازمان از دولت طلبی سنگینی دارد و اگر دولت مطالبات سازمان را درست و حسابی پرداخت کند، سازمان هم می‌تواند به تعهدات خودش و راجع به مجموعه‌ی بازنشستگان اقدام‌های لازم را انجام دهد. با این حال احکام متناسب‌سازی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی دائمی است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید