صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۳
کد خبر: 5042
گزارشگر: 213
۶۲۳
۰
۰
۸
تحویل یک ساله

«جزییات» آغاز پیش فروش محصولات ایران خودرو+لینک

«جزییات» آغاز پیش فروش محصولات ایران خودرو+لینک
یش فروش یک ساله محصولات پرطرفدار ایران خودرو از دیروز آغاز شده است و در این طرح محصولاتی چون پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک ارایه خواهد شد.

به گزارش آسیانیوز، پیش فروش یک ساله پنج محصول پرطرفدار ایران خودرو از دیروز آغاز شده است. برای ثبت نام ایران خودرو اینجا کلیک کنید.

در این طرح پنج محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک ارایه خواهد شد و موعد تحویل همه خودروها از خرداد تا مرداد ماه سال آینده تعیین شده است.

 

مشتریان نهایی پس از پایان مهلت ثبت نام، روز چهارشنبه این هفته از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین می شوند.

آغاز ثبت نام پیش فروش محصولات ایران خودرو/21 تیر 1400/آسیانیوز

 

آغاز ثبت نام پیش فروش محصولات ایران خودرو/21 تیر 1400/آسیانیوز

 


اقتصاد آنلاین
https://www.asianews.ir/u/33d
اخبار مرتبط
صنعت خودرو از نظر ارزش‌افزوده‌ای که برای اقتصاد یک کشور ایجاد می‌کند، دارای جایگاه مهمی است و در شرایط تحریمی که امکان همکاری با شرکت‌های بزرگ جهان وجود ندارد، همکاری با ترکیه، کشوری که سال‌هاست قطعه‌سازی و مونتاژ خودرو را در تیراژ بالا انجام داده، می‌تواند کمک بزرگی برای صنعت خودروی ایران باشد.
آسیانیوز/ خودرو به‌عنوان یکی از مهم‌ترین صنایع در کشورهای توسعه‌یافته، تاثیر قابل توجهی بر پیشرفت سایر بخش‌ها دارد. همچنین رابطه مستقیم صنعت خودروسازی با تولید، اشتغال و توسعه فناوری غیرقابل انکار است.
به صرفه شدن داخلی سازی در خودروهای داخلی، نیازمند تولید قطعه در تیراژ بالاست تا سرمایه‌گذاری بهینه و سودآور شود و باید اقداماتی نظیر «متعادل شدن تراز تجاری بخش خودرو و قطعات آن»، «تعیین میزان مالیات خودروها بر اساس میزان داخلی سازی»، «تعیین نرخ استهلاک سرمایه‌گذاری قطعه‌ سازان بر اساس میزان داخلی سازی» و «تهیه مواد اولیه به صورت عمده توسط قطعه سازان» در دستور کار قرار گیرد.
بسیاری از شهروندان شاهد ارسال پیامک‌هایی با موضوع «فروش خودروی وارداتی» بوده‌اند؛ پیامک‌هایی که شائبه گشایش در واردات خودرو به کشور را ایجاد کرده است؛ هرچند بنا بر بودجه سال‌جاری، آینده‌ای برای واردات مجدد خودرو از سوی دولت و مجلس پیش‌بینی نشده است.
تعیین قیمت‌های دستوری دولت برای خودرو منجر به زیان کارخانه‌های خودروسازی شده و چند نرخی بودن خودرو و تفاوت قیمت از درب کارخانه تا بازار آزاد نارضایتی مردم را در پی دارد؛ بازاری که نه تولید‌کننده از آن منتفع می‌شود و نه مردم از آن رضایت دارند. گویا تنها کسانی که از بازار آشفته خودرو بهره‌مند می‌شوند دلالان هستند!
سرانجام شورای رقابت در مورد تعیین میزان افزایش قیمت خودرو در سال ۱۴۰۰ تصمیم‌گیری کرد؛ البته کسانی‌که تا پایان سال ۱۳۹۹ برای خرید خودرو ثبت‌نام و پیش پرداخت کرده‌اند و مشمول دریافت سود نیستند، شامل این افزایش قیمت نمی‌شوند.
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: تقریبا یک ماه است که تمام نمایشگاه‌داران خودرو و مراکز تعویض پلاک تعطیل هستند و هیچ خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد. تا‌ زمانی که معاملات صورت نگیرد نمی‌توانیم قیمتی برای خودرو اعلام کنیم و تا‌ زمان بازگشایی مغازه‌ها باید صبر کنیم.
پرداخت جریمه و خلافی خودرو راه‌های گوناگونی دارد که برخی از این را‌ه ها باعث صرفه جویی در زمان می‌شوند و دیگر نیازی نیست تا دارندگان خودرو زمان زیادی را در صف‌های طولانی دفاتر خدمات ارتباطی و یا مراکز پلیس+۱۰ بگذرانند.
براساس اعلام پیش فروش ایران خودروساز هر مشتری با پرداخت ۹۰ میلیون تومان به عنوان مبلغ علی‌الحساب می‌تواند صاحب خودرو رانا شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید