صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۳ تیر ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۹
کد خبر: 5063
گزارشگر: 213
۸۸۵
۰
۰
۱۵
معاون وزیر راه از افزایش وام مسکن خبر داد

«شرایط» پرداخت و افزایش وام مسکن/همه می توانند وام ۲۵۰ میلیونی بگیرند

«شرایط» پرداخت و افزایش وام مسکن/همه می توانند وام ۲۵۰ میلیونی بگیرند
معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرده است: وام ۲۵۰ میلیون تومان مسکن ملی شامل تمام متقاضیان حتی آنهایی که قبلا قرارداد منعقد کرده‌اند هم می‌شود و متقاضیانی که با وام ۱۰۰ میلیون تومانی قرارداد بستند می‌توانند از وام ۲۵۰ میلیون تومانی استفاده کنند.
به گزارش آسیانیوز، در روزهای پایانی فعالیت دولت دوازدهم هرچند هنوز وعده‌های مرتبط با تحویل مسکن ملی محقق نشده اما تصمیمات جدیدی برای این طرح اتخاذ می‌شود.

طرح مسکن ملی نیز به مانند مسکن مهر از جمله طرح‌های دولتی در بازار مسکن بوده که چالش‌های خاصی را به همراه داشته است. در طرح مسکن ملی از نبود زمین برای ساخت تا حذف برخی از متقاضیان به دلیل داشتن ملک و انصراف تعدادی از آنها در چند وقت اخیر مطرح بوده است.

با این حال در روزهای پایانی فعالیت دولت دوازدهم هرچند هنوز وعده‌های مرتبط با تحویل مسکن ملی محقق نشده اما تصمیمات جدیدی برای این طرح اتخاذ می‌شود.

تجارت نیوز نوشت درباره وام مسکن ملی به نظر می‌رسد اتفاق جدیدی رخ داده باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرده است: وام ۲۵۰ میلیون تومان مسکن ملی شامل تمام متقاضیان حتی آنهایی که قبلا قرارداد منعقد کرده‌اند هم می‌شود. متقاضیانی که با وام ۱۰۰ میلیون تومانی قرارداد بستند می‌توانند از وام ۲۵۰ میلیون تومانی استفاده کنند و کسی از این وام جا نمی‌ماند.

محمود محمودزاده با اشاره به افزایش سقف وام مسکن به ۲۵۰ میلیون تومان گفت: وام ۲۵۰ میلیون تومان مسکن ملی شامل تمام متقاضیان حتی آنهایی که قبلا قرارداد منعقد کرده‌اند هم می‌شود. متقاضیانی که با وام ۱۰۰ میلیون تومانی قرارداد بستند می‌توانند از وام ۲۵۰ میلیون تومانی استفاده کنند و کسی از این وام جا نمی‌ماند.

محمودزاده به ایلنا گفت: هیچ تفاوتی بین طرح های حمایتی در حوزه مسکن وجود ندارد و موضوع جدیدی که مصوب شود مشمول تمام طرح‌های حمایتی قبلی هم می‌شود. در تمام طرح‌های اینده هم سیاست های جاری وزارت راه و شهرسازی به اجرا می رسد و اینطور نیست که طرح های مسکنی اینده متفاوت از طرح های مسکنی در حال اجرا باشند. مردم بدانند در طرح زمینی وجود ندارد که شاید در طرح های اینده مسکنی در داخل شهر تهران ساخت وسازی صورت بگیرد./


https://www.asianews.ir/u/33x
اخبار مرتبط
طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، تسهیلات ودیعه مسکن امسال همانند سال گذشته بوده و هیچ تغییری نکرده است و نرخ سود این وام ۱۳ درصد و مدت بازپرداخت آن برای تهرانی‌ها ۵ ساله و برای سایر شهر‌ها ۳ ساله است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید