صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۰ / ۲۳:۳۳
کد خبر: 5128
گزارشگر: 306
۴۱۳
۰
۰
۰
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری یزد مطرح کرد

هشت طرح سرمایه گذاری در شهرداری یزد عملیاتی شده است

هشت طرح سرمایه گذاری در شهرداری یزد عملیاتی شده است
یزد ، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ، اعلام کرد: در حال حاضر هشت طرح سرمایه گذاری در شهرداری یزد عملیاتی شده است

«محمد شیبانی» در نشست آنلاین خبری با رسانه‌ها پیرامون طرح‌های سرمایه گذاری شهرداری یزد، با تاکید بر این که آینده توسعه و اقتصاد شهری یزد نیازمند سرمایه‌گذاری است، اظهار کرد: در آمد شهرداری ها از طریق بودجه دولتی، عوارض های گرفته شده از مردم و فروش املاک است که با توجه به شرایط اقتصادی کشور، روند نزولی یا صعودی به خود می‌گیرد.

وی افزود: اگر اقتصاد کشور دچار مشکل شود، بودجه شهرداری ها نیز شرایط مناسبی نخواهد داشت لذا برای رفع چنین مواردی، نیازمند سرمایه گذاری هستیم.

این مسئول با تاکید بر این که سرمایه گذاری تنها عامل تداوم توسعه شهری است، افزود: اگر سرمایه گذاری صورت نگیرد، نه تنها آینده شهر خوب نخواهد بود بلکه در تامین حقوق کارمندان نیز با مشکل مواجه خواهیم بود.

شیبانی اضافه کرد: در بازار سرمایه گذاری مشکلاتی چون نبود اعتماد سرمایه‌گذار برای قرار دادن سرمایه در چرخه شهرداری و مشارکت سرمایه داران درون شهری در خارج از شهر یزد وجود دارد.

وی با بیان این که متاسفانه طی سال های اخیر بر اقتصاد شهری از سوی دولت توجه کمتری شده بود، گفت: با این حال در استان یزد طی همین مدت با تحقیق و مطالعه روی شهر به ویژه روی محلات حاشیه‌ای سعی بر رونق اقتصاد شهری شد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد با بیان این که تاکنون هشت طرح سرمایه گذاری در شهرداری یزد ایجاد شده است، افزود: طرح مسکونی میدان امام علی شامل 300 واحد در 13 طبقه، طرح ساختمان تجاری، گردشگری و اداری  میدان امام حسین(ع)، طرح ساختمان صیاد شیرازی، طرح ساختمان پزشکان طالقانی و بازارچه فروش محصولات خانگی از جمله طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرداری است که مراحل تکمیلی و قانونی را تقریباً طی کرده و درحال ورود به فاز اجرایی هستند و برخی نیز تا حدودی اجرا شده‌اند.

وی در بخشی از سخنانش اظهار کرد: اگر برخی از طرح‌ها زودتر کلنگ زنی نشده‌اند، به دلیل تداخل آنها با زمان انتخابات و تحت شعاع قرار نگرفتن آنها با  سیاست‌های انتخاباتی بود.

به گزارش آسیا نیوزرئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد در پایان نیز متذکر شد : هر سرمایه‌داری که قابلیت اجرایی و سرمایه‌گذاری داشته باشد، از هر شهر و کشوری پذیرفته می شود ولی با تحقیق و تمرکز روی اهلیت و صلاحیت سرمایه‌گذاران، نمی‌گذاریم حقوق مردم پایمال شود.

سید محمد جواد عرفانفر

هشت طرح سرمایه گذاری در شهرداری یزد عملیاتی شده است ، سید محمد جواد عرفانفر ، محمد شیبانی رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد

https://www.asianews.ir/u/356
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید