صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۶
کد خبر: 5132
گزارشگر: 213
۶۱۸
۰
۰
۴
معاون سیاسی فرمانداری بندرعباس از تعطیلی گروه‌های شغلی خبر داد

کرونا بندرعباس را تعطیل کرد

کرونا بندرعباس را تعطیل کرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندرعباس گفت: گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ با توجه به وضعیت قرمز کرونا از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندرعباس گفت: گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ با توجه به وضعیت قرمز کرونا از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند.

 فرزاد ابراهیمی اظهار داشت: گروه شغلی یک نیز مشروط به رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مجاز به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: هرگونه تجمع و ورود خودروهای غیر بومی به شهرها و خروج خودروهای بومی از شهرها در راستای اجرای مصوبه‌های ستاد استانی مدیریت ممنوع شده است.

وی اضافه کرد: ورودی و خروجی شهرستان توسط نیروهای پلیس راه، عوامل انتظامی و هلال احمر برای جلوگیری از خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیر بومی کنترل می‌شود.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندرعباس تاکید کرد: چنانچه فرد یا صنفی از این مقررات تخطی کند با برخورد قانونی روبه‌رو خواهد شد./

 
https://www.asianews.ir/u/35b
اخبار مرتبط
رییس بخش عفونی بیمارستان کودکان گفت: کودکان بیشتر ممکن است به ویروس کرونای دلتا مبتلا شوند و به تبع آن در زنجیره انتقال هم قرار گرفته و به راحتی می‌توانند بیماری را به دیگران هم منتقل کنند. ب
طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا برای افراد ۵۰ سال به بالا در استان البرز از صبح امروز آغاز شده است.
مصرف مایعات مناسب و از جمله آبمیوه ها به میران کافی؛ نه تنها سبب عملکرد بهتر بدن در شرایط واکسیناسیون می شود، بلکه از افت فشار خون در افرادی که معمولا ترس از آمپول و یا واکسن دارند نیز جلوگیری می کند.
فکر همه چیز را می کردیم‌؛ الا اینکه روزی محتاج کشوری در همسایگی‌مان بشویم که وسعتش به اندازه یکی از استان های ما هم نیست!
بنا بر اعلام سازمان بهداشت جهانی نتایج یک مطالعه نشان می دهد تعدادی از بیماران تحت درمان با قرص های هیدروکسی کلروکین یا رمدسیویر دریافت کردند، در بیمارستان جان خود را از دست دادند.
ژاپن قصد دارد در ماه جاری میلادی تعداد ۱۱ میلیون دوز از واکسن ضدکرونای آسترازنکا را در قالب برنامه کواکس به کشورهای ایران، بنگلادش، لائوس، نپال، سری‌لانکا و همچنین چند کشور جزیره‌ای در اقیانوس آرام اهدا کند.
براساس یک نظرسنجی مردم راه‌حل اصلی مبارزه با کووید-۱۹ را تهیه واکسن دانسته‌اند؛ ولی بر این اساس از چند ماه گذشته تا کنون علاقه و اعتماد در میان اقشار گوناگون نسبت به واکسن ایرانی کمتشر شده است.
رکودی که سینمای ایران تجربه می کند شاید در تاریخ هنر هفتم بی سابقه است و سینما اگر بخواهد کماکان به حیات خود ادامه دهد، ناگزیر است بر اساس تغییراتی که ویروس همه گیر کرونا در مختصات محصولات فرهنگی جهان ایجاد کرده، محصولات خود را ارائه کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید