صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۰ / ۱۸:۴۱
کد خبر: 5143
گزارشگر: 306
۷۰۷
۰
۰
۲
روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد:

راهیابی برنامه تلوزیونی "خش خورانه" به مرحله نهایی جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا _ اقیانوسیه

راهیابی برنامه تلوزیونی "خش خورانه" به مرحله نهایی جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا _ اقیانوسیه
برنامه تلویزیونی خش خورانه از تولیدات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد موفق شد جواز حضور در مرحله پایانی جشنواره تولیدات تلویزیونی اتحادیه آسیا و اقیانوسیه را به دست آورد.

به گزارش آسیا نیوز، برنامه تلویزیونی خش خورانه از تولیدات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد موفق شد جواز حضور در مرحله پایانی جشنواره تولیدات تلویزیونی اتحادیه آسیا و اقیانوسیه را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد: امسال 16 اثر از تولیدات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به جشنواره تولیدات اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا _ اقیانوسیه راه یافته  که یکی از آنها برنامه تلوزیونی "خش خورانه" کاری از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و صدا و سیمای مرکز یزد است که نوروز ۱۴۰۰ از سیمای مرکز یزد، پخش شد.

گفتنی است پس از اعلام فراخوان و دریافت برنامه های تلوزیونی تمامی شبکه های سراسری تلوزیون جمهوری اسلامی ایران و شبکه های استانی، بیش از 500 اثر برای داوری ارسال شدند که از این تعداد 16 اثر توانست به مرحله نهایی جشنواره ABU راه یابد.

برنامه تلوزیونی خش خورانه که یک برنامه اجتماعی و سرگرمی با موضوع ترویج فرهنگ تغذیه سالم در جامعه است،  توانست در کنار برنامه ها و سریالهای فاخری از شبکه دو سیما، شبکه مستند ، شبکه جام جم و ... به این جشنواره معتبر بین المللی راه یابد.

اتحادیه رادیو و تلویزیونهای آسیا و اقیانوسیه موسوم به ABU با ۲۷۶ عضو از ۷۶ کشور جهان در چهار قاره پوشش داشته و با بیش از ۳ میلیارد مخاطب در کشورهای مختلف از سراسر جهان،  بزرگترین و گسترده ترین تشکل رادیو و تلویزیونی در جهان به شمار می رود.

سید محمد جواد عرفانفر

 راهیابی برنامه تلوزیونی "خش خورانه" به مرحله نهایی جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا _ اقیانوسیه ، سید محمد جواد عرفانفر ،ر وابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد

 

روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد
https://www.asianews.ir/u/35l
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید