صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۰ / ۱۹:۰۹
کد خبر: 5145
گزارشگر: 306
۵۸۱
۰
۰
۱
فرمانده انتظامی استان یزد

نقش اثرگذار مشاوران در کاهش آسیب های اجتماعی

نقش اثرگذار مشاوران در کاهش آسیب های اجتماعی
مراکز مشاوره کلانتری ها نقش مهم و اثرگذاری در کاهش آسیب های اجتماعی دارند و باید از این ظرفیت استفاده حداکثری شود.

به گزارش آسیا نیوز ،  سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ضمن اشاره به هفته بهزیستی و خدمات ارزنده کارکنان این سازمان و همچنین خدمات مددکاران مراکز مشاوره اظهار کرد: اگر این خدمات برابر برنامه های ابلاغی به مردم ارائه شود می تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی و پرونده های قضایی داشته باشد.

وی با اشاره به ارائه خدمات با کیفیت مشاوره ای درمراکز مشاوره کلانتری ها گفت: حضور مشاوران و مددکاران در نیروی انتظامی کمک بسیار مهمی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حفظ کیان خانواده داشته است.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: حضور مشاوران در میان اقشار در معرض آسیب و یا آسیب دیده اجتماعی که دسترسی به خدمات مشاوره ای ندارند و یا نسبت به این خدمات آشنایی ندارند می تواند کمک بسزایی در تحقق اهداف نیروی انتظامی داشته باشد.

سردار بهدانی فرد ایجاد خوش بینی در اذهان مردم و رضایت مندی از عملکرد پلیس را از دیگر عملکردهای مثبت مراکز مشاوره در یگان های انتظامی برشمرد و تصریح کرد: واحدهای مشاوره در کلانتری ها اثرگذار بوده و بسیاری از مشکلات را حل کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت امنیتی خوب این استان یزد گفت: امنیت درسطح استان یزد به صورت کامل برقرار است و هیچگونه مشکل امنیتی نداشته و نداریم و در اکثر شاخص های امنیتی در رتبه های برتر کشور قرار داریم.

رئیس پلیس استان یزد برخورد با باندهای بزرگ وارد کننده موادمخدر را یکی دیگر از اولویت های مهم پلیس یزد برشمرد و ادامه داد: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد در خصوص کشفیات موادامخدر در رتبه پنجم کشور قرار داریم.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه بسیاری از سرقت های خرد توسط معتادان متجاهر و ولگرد صورت می پذیرد؛ برلزوم راه اندازی کمپ ماده 16 توسط نهادهای مسئول تاکید کرد.

 سید محمد جواد عرفانفر

نقش اثرگذار مشاوران در کاهش آسیب های اجتماعی ، سید محمد جواد عرفانفر ، سردار بهدانی فرد ، فرمانده انتظامی استان یزد

 

 

 

پایگاه خبری پلیس
https://www.asianews.ir/u/35m
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید