صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۲
کد خبر: 5153
گزارشگر: 213
۶۷۷
۰
۰
۴
تهران و کرج به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند

تعطیلی یک هفته ای تهران و البرز/سفر با پلاک غیربومی ممنوع شد

تعطیلی یک هفته ای تهران و البرز/سفر با پلاک غیربومی ممنوع شد
ربیعی سخنگوی دولت گفت که تمامی ادارات استان های تهران و البرز از سه شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

به گزارش آسیانیوز، ربیعی سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که آیا درباره تعطیلی سه روزه تهران و کرج تصمیم بر تعطیلی سه روزه گرفته شده است یا خیر؟ اعلام کرد: بنابر به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور تمامی ادارات استانهای تهران و البرز از سه شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.


تسنیم نوشت براساس این مصوبه تردد از این استانها ممنوع بوده و در صورت رعایت نکردن علاوه بر جریمه، خودرو نیز از مسیرها بازگردانده خواهند شد.

ربیعی خاطرنشان کرد: موضوع استمرار ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی براساس طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها ادامه داشته و براساس وضعیت شهرها اطلاع رسانی خواهد شد.

در این باره حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد مقابله با کرونا اطلاعیه ای به شرح زیر اعلام کرد:

ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است و مشمول جریمه می‌شوند.

تنها تردد بین شهرهای زرد قابل انجام است.

پیشنهاد تعطیلی تهران و کرج به تائید ریاست‌ جمهوری رسیده است.

جزییات تعطیلی از سوی قرارگاه عملیاتی منعکس خواهد شد./


https://www.asianews.ir/u/35s
اخبار مرتبط
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندرعباس گفت: گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ با توجه به وضعیت قرمز کرونا از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.
رییس بخش عفونی بیمارستان کودکان گفت: کودکان بیشتر ممکن است به ویروس کرونای دلتا مبتلا شوند و به تبع آن در زنجیره انتقال هم قرار گرفته و به راحتی می‌توانند بیماری را به دیگران هم منتقل کنند. ب
طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا برای افراد ۵۰ سال به بالا در استان البرز از صبح امروز آغاز شده است.
مصرف مایعات مناسب و از جمله آبمیوه ها به میران کافی؛ نه تنها سبب عملکرد بهتر بدن در شرایط واکسیناسیون می شود، بلکه از افت فشار خون در افرادی که معمولا ترس از آمپول و یا واکسن دارند نیز جلوگیری می کند.
فکر همه چیز را می کردیم‌؛ الا اینکه روزی محتاج کشوری در همسایگی‌مان بشویم که وسعتش به اندازه یکی از استان های ما هم نیست!
بنا بر اعلام سازمان بهداشت جهانی نتایج یک مطالعه نشان می دهد تعدادی از بیماران تحت درمان با قرص های هیدروکسی کلروکین یا رمدسیویر دریافت کردند، در بیمارستان جان خود را از دست دادند.
ژاپن قصد دارد در ماه جاری میلادی تعداد ۱۱ میلیون دوز از واکسن ضدکرونای آسترازنکا را در قالب برنامه کواکس به کشورهای ایران، بنگلادش، لائوس، نپال، سری‌لانکا و همچنین چند کشور جزیره‌ای در اقیانوس آرام اهدا کند.
تزریق سومین دوز واکسن، گامی کمکی برای تقویت ضریب ایمنی تلقی می‌شود و ادارات درمانی و دارویی آمریکا آن را ضروری نمی‌دانند و این دوز برای اغلب گروه‌ها مفید خواهد بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید