صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۳۰ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۶
کد خبر: 5189
گزارشگر: 213
۵۱۴
۰
۰
۵
کشته و زخمی شدن شهروندان در حادثه تصادف اتوبوس گرگان

علت واژگونی اتوبوس در آمل چیست؟

علت واژگونی اتوبوس در آمل چیست؟
فرماندار آمل، با تایید خبر واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسلامشهر- گرگان، از جان‌باختن دست‌کم سه نفر خبر داد.

به گزارش آسیانیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان، نعمت اله دهقانپور، علی فرج نیا و صفر علی تالشی سه شهروندی هستند که صبح امروز در حادثه در واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسلامشهر گرگان جان باختند.

علیرضا شریعت، فرماندار آمل، با تایید خبر واژگونی یک دستگاه اتوبوس، از جان‌باختن دست‌کم سه نفر و مصدوم شدن ۳۳ نفر در این سانحه خبر داد.

علت واژگونی اتوبوس در آمل چیست؟آسیانیوز asianews

پیشتر شاهدان عینی از وقوع سانحه برای اتوبوس اسلامشهر- گرگان طی بامداد چهارشنبه خبر داده و گفته بودند که اتوبوس با ۴۴ مسافر در جاده هراز و نزدیکی آمل واژگون شد و دست‌کم پنج نفر از سرنشینان این اتوبوس جان‌باختند.

فرماندار آمل صبح روز چهارشنبه خبر واژگونی این اتوبوس مسافربری را تایید کرد و گفت که این اتوبوس با ۴۴ سرنشین عازم گرگان بود که بامداد چهارشنبه در ۵۰ کیلومتری آمل، در منطقه پنجاب محور هراز، واژگون شد و دست‌کم سه نفر از سرنشینان آن کشته شدند.

شریعت افزود که ۳۳ نفر از سرنشینان این اتوبوس نیز نیز مصدوم شده و به بیمارستان انتقال یافتند.

فرماندار آمل از دلیل واژگونی این اتوبوس ابراز بی‌اطلاعی کرد و افزود که این موضوع در دست بررسی است.

در چند هفته گذشته چندین سانحه واژگونی اتوبوس رخ داده است که از جمله در واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست دو خبرنگار جان باختند و در واژگونی اتوبوس سرباز معلمان در نزدیکی یزد نیز دست‌کم پنج نفر کشته شدند./

https://www.asianews.ir/u/36p
اخبار مرتبط
جمعی از روزنامه‌نگاران در واکنش به کشته شدن دو خبرنگار در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی، مقابل سازمان محیط زیست تجمع کرده و خواستار استعفای عیسی کلانتری، رییس این سازمان، شدند.
با ادامه اعتصاب سراسری کارگران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، تاکنون بیش از ۶۱ شرکت و واحد کارگری به این موج اعتراضی پیوسته‌اند؛ شش تشکل از جمله سندیکاهای کارگران نیشکر هفت تپه و کارگران اتوبوسرانی تهران، اتحاد بازنشستگان و فرهنگیان اسلامشهر نیز در بیانیه مشترکی از این اعتصاب حمایت کردند.
رئیس کل دادگستری استان یزد به همراه تعدادی از مقام های قضایی از سربازان سانحه دیده در بیمارستان شهید رهنمون یزد عیادت کرد.
انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران اعلام کرد که از مسببان سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست شکایت کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در فضای مجازی خود حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده استان آذربایجان غربی را تسلیت گفت.
خبرنگاران نجات‌یافته از سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست که به کشته شدن دو خبرنگار منجر شد، گفتند که «این اتوبوس از ابتدا ترمز نداشته و می‌خواستند ما را بکشند»، حسن روحانی دستور ارائه گزارشی از این سانحه را صادر کرد.
​دو خبرنگار بر اثر واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست عازم دریاچه ارومیه در نزدیکی شهرستان نقده کشته شدند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید