صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۳۰ تیر ۱۴۰۰ / ۲۱:۰۸
کد خبر: 5203
گزارشگر: 306
۸۵۳
۰
۰
۱
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی

سازمان زندان‌ها در تخصیص بودجه مظلوم است

سازمان زندان‌ها در تخصیص بودجه مظلوم است
یزد ، صبح امروز محمد رضا دشتی اردکانی نماینده مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی از زندان شهرستان اردکان بازدید نمود.

 

به گزارش آسیا نیوز به نقل از روابط عمومی زندان شهرستان اردکان در این بازدید که با همراهی حسین سبزواری مدیر کل زندانهای استان، عابدی سرپرست زندان، حجت الاسلام حیدریان رئیس اداره تبلیغات اسلامی صورت پذیرفت، دشتی اردکانی ضمن ملاقات با زندانی ها از اقدام صورت گرفته در زمینه رعایت حقوق شهروندی و رسیدگی به امور زندانیان تقدیر نمود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه سازمان زندانها در تخصیص بودجه مظلوم واقع شده است گفت : در بودجه ۱۴۰۰ بودجه خوبی برای سازمان زندانها در نظر گرفته شده و این موضوع به جهت احترام به زندان و زندانبانان صورت گرفته است.

دشتی اردکانی اظهار داشت: بنده به عنوان یک مسئول از بسیاری از مشکلات زندان‌ها بی اطلاع هستم و این بازدیدها باعث می شود تا مسئولین اهمیت کار زندانبان مشهود شود.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما به زندان می بایست نگاه فرهنگی باشد ،از ایجاد اشتغال در حین تحمل حبس و پس از آزادی ، رسیدگی ویژه به خانواده زندانیان و انتقال زندان اردکان به خارج از شهر به عنوان اولویت های زندان اردکان نام برد.

همچنین نماینده شهرستان اردکان در این دیدار از مساعدت مهندس تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و مهندس مهران محققی مدیر عامل کارخانجات ایفا سرام در جهت حمایت از اقدامات زندان تشکر نمود.

بنا به این گزارش حسین سبزواری مدیر کل زندانهای استان یزد نیز در این بازدید خواهان مساعدت مجلس شورای اسلامی در خصوص قوانین مربوط به مواد مخدر و اختصاص بودجه ویژه اشتغال زندانیان گردید.

مدیر کل زندانهای استان یزد با توجه به اهمیت اصلاح و تربیت در جلوگیری از بازگشت مجدد زندانی به زندان خواهان حمایت تمام دستگاه‌های اجرایی از اقدامات سازمان زندانها شد.

سید محمد جواد عرفانفر

سازمان زندان‌ها در تخصیص بودجه مظلوم است ، محمد رضا دشتی اردکانی نماینده مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی ، حسین سبزواری مدیر کل زندانهای استان یزد ، عابدی سرپرست زندان، حجت الاسلام حیدریان رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، سید محمد جواد عرفانفر

 

 

روابط عمومی زندان شهرستان اردکان
https://www.asianews.ir/u/36w
اخبار مرتبط
یزد ، مدیرکل زندان ها با اشاره به تأکیدات رئیس سازمان زندان ها بر تحقق سند تحول قوه قضائیه در زندان های کشور،خواستار حضور حداکثری نیروهای جهادی در زندان ها شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید