صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۳۱ تیر ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۰
کد خبر: 5208
گزارشگر: 213
۶۷۳
۰
۰
۳
فراهم کردن زیرساخت ها برای صعود بازار رمزارزها

شرکت های بزرگ جهان در اندیشه رونق ارز دیجیتالی

شرکت های بزرگ جهان در اندیشه رونق ارز دیجیتالی
ارزیابی داده های درون شبکه ای نشان می دهد شماری زیادی از سرمایه گذاران خرد بازار با ضرر در حال فروش دارایی های خود هستند چرا که نگران اند تمام دارایی خود را از دست بدهند؛ در حالی که گفته شده شرکت های پرداخت بزرگ جهان در اندیشه رونق خرید و فروش ارز دیجیتالی هستند.
به گزارش آسیانیوز، شرکت های پرداخت بزرگ جهان در حال فراهم کردن زیرساخت های بیشتر برای خرید و فروش ارزهای دیجیتالی هستند. پس از آنکه شرکت مستر کارد اعلام کرد امکان معامله رمزارزها را تسهیل می کند، شرکت ویزاکارد در بیانیه ای مشابه اعلام کرده با تغییراتی که به زودی صورت خواهد گرفت، امکان تبدیل ارزهای دیجیتالی به ارزهای فیات (واحدهای رسمی پول ملی کشورها) و بالعکس آسان تر از گذشته خواهد شد.

سی‌ان‌بی‌سی نوشت ارزیابی داده های درون شبکه ای نشان می دهد شماری زیادی از سرمایه گذاران خرد بازار با ضرر در حال فروش دارایی های خود هستند چرا که نگران اند تمام دارایی خود را از دست بدهند. از طرف دیگر سرمایه گذاران بزرگ و شرکت ها اگرچه کماکان اقدام به فروش دارایی های در اختیار خود نکرده اند اما تمایل آن ها به خرید جدید کاهش قابل توجهی داشته است و آن ها نیز نظاره گر بازار شده اند.

شرکت پی پال- یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات پرداخت جهان- اعلام کرد از این پس شهروندان آمریکایی نخواهند توانست بیشتر از ۱۰۰ هزار دلار در هفته با استفاده از این پلتفرم خرید رمزارز داشته باشند. با این حال محدودیتی برای خرید سالانه وجود ندارد و هدف اتخاذ این تصمیم، فراهم شدن حق انتخاب و انعطاف پذیری بیشتر برای خرید ارزهای دیجیتالی عنوان شده است. قرار است پی پال یک دفترچه راهنما در خصوص مقررات خرید رمزارزها را منتشر کند.

به نقل از خبرآنلاین، مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱۳۱۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۸.۷۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌ کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتال (تا ساعت ۱۳ ظهر به وقت شرقی)؛ این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت کوین

قیمت: ۳۲ هزار و ۵۵۳.۴۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۹.۲۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۹۶ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۲۰۰۸.۶۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۲.۱۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۳۹ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۲۹۴.۰۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۹.۹۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۲۶ درصد کاهش

۵- کاردانو

قیمت: ۱.۲۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۲.۲۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۲۸ درصد کاهش

۶- ریپل

قیمت: ۰.۵۷۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۹.۲۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۴۵ درصد کاهش

۷- دوج کوین

قیمت: ۰.۲۰۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲۰.۷۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۰۳ درصد کاهش

۸ - یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۹- پولکا دوت

قیمت: ۱۲.۶۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۵.۲۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۹۰ درصد کاهش

۱۰- یونی سواپ

قیمت: ۱۶.۷۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۱.۸۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۴۲ درصد کاهش




https://www.asianews.ir/u/371
اخبار مرتبط
بیت‌کوین نقطه استقامت ۳۰ هزار دلاری را از دست داد و این فروپاشی بها همچنین در پی اظهارات برخی سرمایه‌گذاران رخ داد که هشدار داده بودند قیمت بیت کوین ممکن است در سطح وسیع‌تر در حال ورود به دوره‌ای مشهور به «زمستان رمزارزی» باشد.
قیمت هر بیت‌کوین طی هفته گذشته ۴.۶۳ درصد کاهش یافته و به ۳۳ هزار و ۷۷۰ دلار رسیده که در مقایسه با اوج ۶۳ هزار و ۲۳۷ دلاری آن در نیمه آوریل گذشته ۴۶.۶ درصد افت کرده است؛ آیا روزهای پررونق بازار رمز ارزها به پایان رسیده است؟
اصطلاح بد یمن «صلیب مرگ»، به شرایطی گفته می‌شود که میانگین تغییرات ۵۰ روزه قیمت بیت کوین از میانگین ۲۰۰ روزه‌اش بیشتر شود و برخی تحلیل‌گران این شاخص را نشانه‌ای از بر هم خوردن ثبات بازار پس از مدت‌ها می‌گیرند؛ از جمله نمونه‌های مهم رویداد صلیب مرگ در بازارهای دیگر سرمایه افت وال استریت در سال ۱۹۲۹ و بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ است.
قرار است شبکه اتریوم کلاسیک الگوریتم خود را برای حفظ امنیت تغییر دهد و این شبکه در سال گذشته در برابر ۵۱ درصد حملات آسیب‌پذیر بود و برای همین می‌خواهد امنیت خود را بالا ببرد. این عمل می‌تواند اعتماد بیشتری به سرمایه‌گذاران اتریوم کلاسیک تزریق کند.
معروف ترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین با ذهنیت و هدفی خاص ایجاد شد و آن هم به وجود آمدن یک واحد پول جهانی و کنار رفتن شخص ثالث و واسطه‌ها میان معامله گران در سرتاسر دنیا ارزهای دیجیتال تحولی در دنیای مالی به حساب می‌آید، از این رو افراد بسیار زیادی را از نقاط مختلف جهان به سمت خود کشانید و اکنون سرمایه گذاران بزرگ و کوچک این بازار مالی را برای سرمایه گذاری کردن انتخاب کرده‌اند. در این مطلب قصد د اریم با ارزهای دیجیتال به صورت خلاصه آشنا شویم و نحوه خرید و فروش آن را فرا بگیریم.
بن آرمسترانگ، معامله‌گر سرشناس رمزارز و فعال یوتیوب اعلام کرد با توجه به رشد عجیب اکوسیستم اتریوم، احتمال اتریوم چندده هزار دلاری وجود دارد.
شرکت خدمات ضد ویروس نورتون اکنون این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا رایانه‌های‌شان را به استخراج‌کننده رمزارز تبدیل کنند.
استخراج رمزارزها در ایران افزایش یافته است؛ تا آنجا که بسیاری می‌گویند یکی از علت‌های اصلی قطع مکرر برق، افزایش مراکز استخراج رمزارز در ایران بوده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد استخراج رمزارزها در ایران جدی است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید