صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۳۱ تیر ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۶
کد خبر: 5217
گزارشگر: 310
۷۵۶
۰
۰
۴

پزشک علی انصاریان شوکه و ناراحت شد؛ بدهی ۸۰ میلیونی به بیمارستان!

پزشک علی انصاریان شوکه و ناراحت شد؛ بدهی ۸۰ میلیونی به بیمارستان!
شکایت خانواده انصاریان از پزشک معالج مرحوم علی انصاریان به زودی با واکنش مسئولان بیمارستان و این پزشک مواجه می‌شود.

به گزارش آسیا نیوز، روز گذشته مشخص شد با گذشت بیش از پنج ماه از درگذشت مرحوم علی انصاریان، مادر آن مرحوم پیگیر پرونده درگذشت فرزندش شده و از پزشک معالج وی و بیمارستان فرهیختگان شکایت کرده است تا این موضوع مورد بررسی و تفحص جدی قرار بگیرد.

شکایت خانواده انصاریان علیه پزشک معالج و بیمارستان محل درمان او در دادسرا به ثبت رسیده و قرار است موضوع مطرح شده به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد و پرونده پزشکی آن مرحوم به دقت بازبینی و روند درمانی وی از زمان بستری تا روز فوت واکاوی شود.

طی ماه‌های اخیر با درگذشت چهره فراموش نشدنی ورزش و سینما شایعاتی مبنی بر قصور پزشکی در پرونده درمان او وجود داشت اما مورد توجه قرار نگرفت و اینطور به نظر می‌رسید که در این رابطه خانواده انصاریان شکایتی نداشته باشند که با اقدام اخیر آنها مجددا درگذشت این چهره خوش اخلاق فوتبال ایران به سوژه اول رسانه‌ها و فضای مجازی تبدیل شده است.

شکایت از پزشک معالج مرحوم انصاریان با واکنش این پزشک و همچنین مسئولان بیمارستان فرهیختگان رو به رو شده است. از طرف مسئولان بیمارستان این ادعا مطرح شده که خانواده انصاریان به دلیل عدم پرداخت هزینه‌های معالجه آن مرحوم به بیمارستان بدهکار هستند. این رقم نزدیک به ۸۰ میلیون تومان اعلام شده که با گذشت چند ماه از سوی خانواده مرحوم تاکنون تسویه حسابی صورت نگرفته است و از زمان ترک بیمارستان آنها این مبلغ را نپرداخته‌اند.

از سمت پزشک که در پرونده شکایت از او به عنوان عامل درگذشت مرحوم انصاریان نامبرده شده، او در وهله اول از این اقدام شوکه و ناراحت است و در وهله دوم او هم مدعی است که اسناد و مدارک معتبری وجود دارد که هیچگونه کم‌کاری در زمان معالجه مرحوم انصاریان از سوی او و همکارانش صورت نگرفته است و همچنین مدارکی را در صورت نیاز ارائه خواهد کرد که به تعلل خانواده انصاریان در روند درمان آن مرحوم ارتباط دارد.

https://www.asianews.ir/u/37a
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید