صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۵
کد خبر: 5227
گزارشگر: 213
۶۷۱
۰
۰
۴
بیانیه سردار سعید محمد درباره کلیپ جنجالی اظهاراتش

«خاتم الانبیا» یک متر مکعب آب هم از خوزستان خارج نکرد!

«خاتم الانبیا» یک متر مکعب آب هم از خوزستان خارج نکرد!
درباره نشر یک کلیپ تقطیع شده از صحبت‌های سردار سعید محمد در خصوص انتقال آب بهشت آباد بیانیه‌ای از سوی دفتر وی صادر شده است.

به گزارش آسیانیوز، درباره نشر یک کلیپ تقطیع شده از صحبت‌های سعید محمد در خصوص انتقال آب بهشت آباد بیانیه‌ای از سوی دفتر وی صادر شده است.

در متن این بیانیه آمده است:

«قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در هیچ یک از پروژه‌های خود هیچگاه حتی یک متر مکعب آب از استان خوزستان را خارج نکرده و با توجه به اینکه چندین پروژه هم در این خصوص مطرح بوده، اما فرمانده وقت قرارگاه جناب آقای سعید محمد علی رغم فشارهای وزارت نیرو کلیه این طرح‌ها را در سال ۹۹ تعطیل کرده است و لذا نشر چنین مطالبی صرفا در جهت تخریب ایشان بوده است؛ و همچنین لازم به ذکر است، آبی که امروز در لوله‌های شهرهای اهواز، خرمشهر، آبادان و شادگان و برخی شهرهای دیگر جریان دارد از محل سد کرخه و توسط طرح آبرسانی غدیر که هردو پروژه جزئی از پروژه‌های بوده که توسط ایشان در آن زمان احداث شده است و در انتها یاد آور می‌شود قرارگاه خاتم در احداث پروژه‌های آبرسانی در استان خوزستان نیز پیش گام بوده که میتوان به عنوان نمونه پروژه انتقال آب غیزانیه در ۳۰ روز به ۸۰ روستا را اشاره کرد و همچنین در زمان بحران و سیل سال ۹۸ استان خوزستان پیش از همه در وسط میدان و در جهت مدیریت بحران سیل حضور داشته و عملکرد به موقع قرارگاه در این زمینه از ورود آب به شهر اهواز جلوگیری کرده است.»/


https://www.asianews.ir/u/37n
اخبار مرتبط
ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، روز چهارشنبه گفته است، ایالات متحده گزارش‌ها درباره شلیک به معترضان در خوزستان را زیر نظر دارد.
سینماگران،نویسندگان و فعالان فرهنگی و هنری ایران، گروه اتحاد بازنشستگان و جمعی از فعالان صنفی کارگری، معلمان و فعالان مدنی درباره اعتراضات خوزستان در بیانیه‌های جداگانه‌ با هم‌میهنان شهرهای جنوبی اعلام همبستگی کردند.
ششمین شب اعتراضات شهرهای خوزستان به بی‌آبی، سه‌شنبه شب مردم شهرهای اهواز، ایذه، سوسنگرد، شوشتر، خرمشهر، آبادان، بهبهان، رامشیر، ویس، دارخوین، ماهشهر، و مناطقی از دزفول با کشته شدن دو جوان معترض و ماموز نیروی انتظامی همراه بود.
در حالی که اعتراضات مردم خوزستان به بحران بی‌آبی ادامه دار شده است، امروز ویدئوهایی از ایستگاه مترو صادقیه تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌دهد شهروندانِ منتظر مترو نسبت به موضوعاتی اعتراض کرده اند.
محمد خاتمی و محمود احمدی‌نژاد، دو رئیس جمهور پیشین، روز دوشنبه ۲۸ تیر به اعتراضات کنونی در استان خوزستان واکنش نشان دادند و از برخورد نیروهای امنیتی با معترضان انتقاد کردند.
کانون مدافعان حقوق بشر روز یکشنبه ۲۷ تیرماه در نامه‌ای به میشل باشله، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل مدعی خشونت در برخورد با معترضان خوزستان شد.
قاسم خضیری، ۱۷ ساله، مصطفی نعیماوی، ۳۰ ساله و علی مزرعه، سه جوان اهل جنوب ایران در جریان اعتراض‌های خوزستان کشته شدند.
شهروندان تعدادی از شهرهای استان خوزستان شامگاه گذشته در اعتراض به بی‌آبی تظاهرات کردند و برخی از جاده را بستند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید