صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۲۳:۱۴
کد خبر: 5240
گزارشگر: 306
۵۶۸
۰
۰
۱
روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد

سبقت گرفتن خروجی پارگینک های توقیف وسایل نقلیه بر ورودی آن برای اولین بار

سبقت گرفتن خروجی پارگینک های توقیف وسایل نقلیه بر ورودی آن برای اولین بار
یزد ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بر لزوم کنترل ورودی پارکینگ ها توقیف وسایل نقلیه توسط نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: برای اولین بار خروجی پارکینگ ها بر ورودی آن ها سبقت گرفته است.
 
به گزارش آسیا نیوز ، محمد رضا حدادزاده  گفت: در حوزه توقیف وسایل نقلیه و انتقال آن به پارکینگ ها با همکاری خوب راهور برای اولین بار از خرداد 99 تا خرداد 400 خروجی پارکینگ ها بیش از ورود آن ها بوده است.
 وی افزود: تعداد ورودی پارکینگ ها 29 هزار 313 دستگاه نقلیه بوده که با اجرای طرح های مختلف به ویژه سایت استرداد تعداد خروجی پارکینگ ها به 31 هزار 124 دستگاه رسیده است.
حدادزاده تصریح کرد: مانده امروز پارکینگ ها هیچکدام خصوصا موتور سیکلت ها قابل ترخیص نیست و در حوزه خودروها هم غالبا نیازمند اقدام قضائی است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: رویکرد پلیس در شش ماه گذشته مبنی بر کنترل ورودی پارکینگ ها باید ادامه دار باشد و در توقیف ها به موارد ضروری اکتفا شود تا شاهد برگشت این وضعیت نباشیم.

سید محمد جواد عرفانفر

 

سبقت گرفتن خروجی پارگینک های توقیف وسایل نقلیه بر ورودی آن برای اولین بار ، روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد ، محمد زضا حداد زاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد ، سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/37x
اخبار مرتبط
یزد ، مدیرکل دادگستری استان ضمن تاکید بر برخورد با آسیب های اجتماعی و هنجارشکنی برخی افراد در سطح جامعه گفت: با افرادی که اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی جامعه داشته باشند به شدت برخورد خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید