صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۹
کد خبر: 5254
گزارشگر: 213
۶۹۵
۰
۰
۲
علی رضا تابش در بیمارستان دار فانی را وداع گفت

درگذشت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به علت ابتلا به کرونا

درگذشت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به علت ابتلا به کرونا
علی رضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که به بیماری کرونا مبتلا شده بود بر اثر درگیر شدن ریه ها و مشکلات تنفسی درگذشت.
به گزارش آسیانیوز، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به علت ابتلا به کرونا درگذشت

 علی رضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که به بیماری کرونا مبتلا شده بود، امشب با وخامت شرایط تنفسی و درگیری شدید ریه، درگذشت.مدیر روابط عمومی بنیاد مسکن در گفت وگو با فارس این موضوع را تایید کرد.

وی از سال ١٣٨۴ ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را بر عهده داشت.

تابش پیشتر معاون سیاسی وزارت کشور بود. وی همچنین در ادوار مختلف استاندار کردستان و گیلان بود.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی‌ایران به منظور تأمین مسکن محرومان و متولی توسعه و عمران روستاهای کشور و ساخت واحدهای مسکونی شهرها در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی‌ایران تشکیل شده است.

حسن رضایی، روابط عمومی بنیاد مسکن ضمن تأیید این خبر به خدمات این مدیر از جمله تأمین مسکن شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، مسکن محرومان، مسکن خانوارهای دو معلولیتی، بازسازی خانه‌های مردم در سیل و زلزله سال‌های اخیر اشاره کرد.

ایسنا نوشت درگذشت تابش می‌تواند سومین حادثه مدیران حوزه مسکن ناشی از اپیدمی کووید ۱۹ باشد. پیش از این در اواخر سال ۱۳۹۸ ابوالقاسم رحیمی انارکی، مدیرعامل بانک مسکن و رضا نگهبان، رئیس اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در ابتدای سال ۱۳۹۹ بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفته بودند./
https://www.asianews.ir/u/388
اخبار مرتبط
کنفدراسیون بسکتبال آسیا تمام مسابقات بین المللی قاره را به دلیل شیوع کرونا لغو کرد.
پایین آمدن سیستم ایمنی بدن در بیماران کرونایی، رشد قارچ در لوله های تنفسی، کپسول های اکسیژن و دستگاه های تنفس مصنوعی و عدم ضدعفونی مناسب آنها و بکارگیری مجدد از یک بیمار به بیمار دیگر، سبب شیوع قارچ سیاه در مناطقی شد که کرونا همه گیرتر است.
در ایام تزریق واکسن کرونا باید از مصرف غذاهای سنگین و چرب، فرآوری شده و تنقلات شور خودداری و رژیم غذائی حاوی میوه های خاص و پتاسیم گنجانده شود.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در کلاب هاوس اعلام کرد تا چند هفته دیگر و تا دوم مرداد حدود سه میلیون آسترازنکا و یک و نیم میلیون سینوفارم به دستمان می رسد و در مجموع ۸.۵ میلیون نفر واکسینه می‌شود.
بر اساس مصوبه قرارگاه کرونا صرفا فعالیت ۹ گروه صنفی به شرح ذیل طی مدت شش روز تعطیلی اضطراری از تاریخ سه شنبه ۲۹ تیرماه تا پایان روز یکشنبه ۳ مرداد در استان های تهران و البرز مجاز به فعالیت هستند.
بیمارانی که علائمی شبیه به سرماخوردگی دارند، به احتمال بسیار زیاد به کرونای دلتا مبتلا شده‌اند که به گفته محققان با گونه‌های قبلی متفاوت‌ و مسری تر است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندرعباس گفت: گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ با توجه به وضعیت قرمز کرونا از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.
رییس بخش عفونی بیمارستان کودکان گفت: کودکان بیشتر ممکن است به ویروس کرونای دلتا مبتلا شوند و به تبع آن در زنجیره انتقال هم قرار گرفته و به راحتی می‌توانند بیماری را به دیگران هم منتقل کنند. ب
طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا برای افراد ۵۰ سال به بالا در استان البرز از صبح امروز آغاز شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید