صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۶
کد خبر: 5256
گزارشگر: 306
۱۲۲۵
۰
۰
۰
روابط عمومی هیات والیبال استان یزد خبر داد

نخستین دوره مربیگری بین المللی والیبال بانوان دریزد

نخستین دوره مربیگری بین المللی والیبال بانوان دریزد
برای نخستین بار در تاریخ والیبال استان شهرجهانی یزد میزبان دوره مربیگری بین المللی والیبال سطح یک بانوان کشور شد.
 
 
به گزارش آسیا نیوز به نقل از روابط عمومی هیات والیبال استان یزد،  دوره مربیگری بین المللی والیبال سطح یک بانوان کشور که زیر نظر فدراسیون جهانی والیبال و فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران برگزار میگردد از از تاریخ دوم مرداد ماه سال جاری با حضور مسئولین ورزش استان و فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در مجموعه هتل زنبق شهر یزد آغاز گردید. در این دوره که به مدت شش روز به طول خواهد انجامید 40 مربی درجه یک والیبال ایران زیر نظر مدرسین فدراسیون جهانی والیبال آقایان پروفسور خسرو ابراهیم و علی  پور عروجی جدیدترین متد های آموزش والیبال در سطح دنیا را فراخواهند گرفت. لازم به ذکر میباشد سرکار خانم مرضیه تنها نماینده استان یزد دراین دوره میباشند.
گفتنی است هیات والیبال استان یزد در چند سال اخیر جزو یکی از استانهای برتر و پیشرو در زمینه آموزش و تربیت مربیان و داوران در سطح کشور بوده است. در برگزاری دوره های مختلف مربیگری و داوری داخلی و پیشگام بودن در امر آموزش مجازی و از راه دور با برگزاری کلاسهای تئوری مربیگری والیبال برای حدود 500 نفر از مربیان کل کشور در سال گذشته و در شرایط همه گیری کرونا از اهم فعالیتهای آموزشی هیات والیبال استان یزد می باشد
اضافه میگردد که هیات والیبال استان یزد در دو سال اخیر به ترتیب رتبه های هشتم و هفتم کشور را در میان 32 استان کشور کسب نموده است. که بخش قابل توجهی از آن مرهون توجه ویژه به والیبال بانوان بوده است. حضور تیم های  والیبال بانوان باشگاه جوانان زرتشتی، ترمه دستجردی، مرکز جراحی موسوی، آریا پارس در لیگ دسته یک کشور در سالهای اخیر و پرورش مربیان و داوران بانوان و گسترش کانونهای والیبال مختص بانوان از اهم فعالیتهای سالهای اخیر هیات والیبال استان یزد بوده است که باعث رشد چشمگیر کیفی و کمی در والیبال بانوان گردیده است.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 نخستین دوره مربیگری بین المللی والیبال بانوان دریزد ، روابط عمومی هیات والیبال استان یزد ، سید محمد جواد عرفانفر

روابط عمومی هیات والیبال استان یزد
https://www.asianews.ir/u/38a
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید