صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۱
کد خبر: 5262
گزارشگر: 213
۹۲۴
۰
۰
۴
توقف تکواندو کار ایرانی در ر برابر حریف روسی

ادامه تلاش «علیزاده» برای مدال برنز المپیک

ادامه تلاش «علیزاده» برای مدال برنز المپیک
کیمیا علیزاده پس از سه پیروزی پیاپی، در برابر حریف روسی متوقف شد و از راه‌یابی به مرحله نهایی بازماند، ولی برای به دست آوردن مدال برنز به میدان خواهد رفت.

به گزارش آسیانیوز، حریف روس علیزاده، تاتیانا مینینا، با ۱۰ امتیاز برنده مبارزه شد.

کیمیا علیزاده پس از سه پیروزی پیاپی، در برابر حریف روسی متوقف شد و از راه‌یابی به مرحله نهایی بازماند.در حالی که او نتوانست از سد حریف روسی بگذرد و به فینال تکواندو المپیک توکیو برسد.

در چهارمین مبارزه امروز، سوم مرداد (۲۵ جولای)، کیمیا علیزاده تنها توانست ۳ امتیاز به دست آورد و حریف روس او، تاتیانا مینینا، با ۱۰ امتیاز برنده این مبارزه شد.

علیزاده در سه مسابقه قبلی امروز خود برابر حریفانی از ایران، انگلستان و چین پیروز شد اما با شکست در برابر مینینا، برای به دست آوردن مدال برنز به میدان خواهد رفت.

کیمیا علیزاده، ملی‌پوش سابق تکواندوکار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک توکیو شرکت کرده است.

مسابقه اول او امروز، سوم مرداد (۲۵ جولای)، ساعت ۱۰ صبح به‌وقت محلی در برابر رقیبی از تیم ایران بود. ناهید کیانی نتیجه این مسابقه را ۱۸ بر ۹ به علیزاده واگذار کرد.

در مبارزه دوم علیزاده جید جونز انگلیسی و دارنده دو مدال طلای المپیک را با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ شکست داد و در مسابقه سوم، لیجون ژو، ۲۲ ساله از چین را برد.

مینینا با برد در برابر علیزاده امشب برای به دست آوردن مدال طلا به مصاف تکواندوکار آمریکایی آناستازیا زولوتیک خواهد رفت./

https://www.asianews.ir/u/38d
اخبار مرتبط
کیمیا علیزاده، تکواندوکار ایرانی که با پرچم تیم پناهجویان در رقابت‌های المپیک توکیو شرکت کرد با پیروزی مقابل ناهید کیانی، تکواندوکار ایرانی و جید جونز، تکواندوکار بریتانیایی، به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های وزن ۵۷ کیلوگرم صعود کرد.
جواد فروغی تنها نماینده ایران در فینال ماده تپانچه بادی مردان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مدال طلا رسید و نخستین مدال تاریخ تیراندازی ایران در بازیهای المپیک به نام او ثبت شد.
تیم فوتبال المپیک فرانسه در دیدار مقابل مکزیک متحمل شکست سنگین و تحقیرآمیزی شد.
ورزشکاران ایران از جمعه اول مرداد تا شنبه ۱۶ مرداد در بازی های المپیک توکیو به رقابت می‌پردازند.
تیم ملی المپیک برزیل در اولین دیدارش در رقابت‌های فوتبال المپیک به مصاف آلمان خواهد رفت و این بازی در همان ورزشگاهی برگزار خواهد شد که فینال ۲۰۰۲ را از ژرمن‌ها بردند.
بانوی اول آمریکا روز چهارشنبه واشینگتن را به مقصد المپیک توکیو ترک کرد؛ در حالی که برگزاری المپیک برای دولت جو بایدن مناسبت مهمی در تاکید بر حمایت آمریکا از متحد قدیمی خود ژاپن و حمایت از این کشور در برابر بلندپروازی‌های چین در شرق آسیا است.
لباس رسمی کاروان ایران در المپیک پس از موج انتقادها حذف شد؛ این لباس از نظر بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی، لباس‌ کاروان ایران در المپیک معمولی و از نظر بسیاری دیگر، زشت قلمداد و گاهی محکوم شده بود.
خبرگزاری آسوشیتدپرس مدعی شد گروهی از ورزشکاران و فعالان حقوق بشر از کمیته بین‌المللی المپیک خواستند تا برنامه‌های المپیک ایران را تحریم کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید