صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۳
کد خبر: 5264
گزارشگر: 213
۱۱۶۲
۱
۰
۶
دستور العمل گروه های سنی جدید واکسن کرونا در ایران

جزییات و ابلاغ واکسیناسیون گروه‌های سنی ۴۸ تا ۵۰ و ۵۸ تا ۶۰ سال

جزییات و ابلاغ واکسیناسیون گروه‌های سنی ۴۸ تا ۵۰ و ۵۸ تا ۶۰ سال
وزیر بهداشت در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دستور العمل جدید واکسیناسیون در کشور را ابلاغ کرد.

به گزارش آسیانیوز، دستورالعمل جدید واکسیناسیون گروه‌های سنی ۴۸ تا ۵۰ و ۵۸ تا ۶۰ سال در کشور ابلاغ شد.

وزیر بهداشت در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دستور العمل جدید واکسیناسیون در کشور را ابلاغ کرد.

بنابر اعلام وبدا، در نامه سعید نمکی خطاب به روسا و سرپرستان دانشگاه‌ها و دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آمده است: « پیرو نامه شماره ۱۰۰/۵۴۰ مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ در صورتی‌که دانشگاهی به حد نصاب قید شده در نامه فوق الذکر در پوشش واکسیناسیون جمعیت ۶۰ سال به بالا و یا ۵۰ سال به بالا در استان های جنوبی و جنوب شرقی نرسیده است و ظرفیت خالی برای پذیرش دارد، می تواند جمعیت ۵۸-۶۰ سال و در استان های فوق الذکر ۵۰-۴۸ سال را با فراخوان ثبت نام و با تعیین نوبت واکسیناسیون انجام دهد.»/



https://www.asianews.ir/u/38e
اخبار مرتبط
در ایام تزریق واکسن کرونا باید از مصرف غذاهای سنگین و چرب، فرآوری شده و تنقلات شور خودداری و رژیم غذائی حاوی میوه های خاص و پتاسیم گنجانده شود.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در کلاب هاوس اعلام کرد تا چند هفته دیگر و تا دوم مرداد حدود سه میلیون آسترازنکا و یک و نیم میلیون سینوفارم به دستمان می رسد و در مجموع ۸.۵ میلیون نفر واکسینه می‌شود.
طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا برای افراد ۵۰ سال به بالا در استان البرز از صبح امروز آغاز شده است.
مصرف مایعات مناسب و از جمله آبمیوه ها به میران کافی؛ نه تنها سبب عملکرد بهتر بدن در شرایط واکسیناسیون می شود، بلکه از افت فشار خون در افرادی که معمولا ترس از آمپول و یا واکسن دارند نیز جلوگیری می کند.
فکر همه چیز را می کردیم‌؛ الا اینکه روزی محتاج کشوری در همسایگی‌مان بشویم که وسعتش به اندازه یکی از استان های ما هم نیست!
براساس یک نظرسنجی مردم راه‌حل اصلی مبارزه با کووید-۱۹ را تهیه واکسن دانسته‌اند؛ ولی بر این اساس از چند ماه گذشته تا کنون علاقه و اعتماد در میان اقشار گوناگون نسبت به واکسن ایرانی کمتشر شده است.
یک ویروس شناس گفت: بهبودیافتگان کرونا نیز به دلیل وجود آنتی بادی در بدن چهار ماه پس از بهبود می‌توانند تزریق واکسن کووید۱۹ را به تعویق اندازند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
nima
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
1

دنیا تا به امروز شخصی چاپلوس تر نامردتر منفورتر بیشخصیت تر از این مردک (سعید نمکی) به خود ندیده .من بدون اراده میخواستم هر چه فحش هست نثارش کنم اما دیدم فحش هم پیش این مردک خجالت میکشه .تاریخ ما در آینده چه کتاب قطوری از حمله یه عده لات و آدم کش به کشور خواهد بود تاریخی جز سرافکندی چیزی دیگه برای ما نخواهد بود


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید