صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۵ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۲
کد خبر: 5294
گزارشگر: 306
۶۹۰
۰
۰
۰
معاون اجتماعی پلیس استان یزد

ناآگاهی یکی از دلایل بروز جرم در فضای مجازی است

ناآگاهی یکی از دلایل بروز جرم در فضای مجازی است
یزد ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: قربانیان جرم در فضای مجازی به خاطر ندانستن و ناآگاهی دچار آسیب شده اند.

 

به گزارش  آسیا نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا مزیدی" در دیدار با مسئولان سازمان رسانه ای "سراج" ضمن اشاره به فرصت های مختلف و تنوع فضای مجازی افزود: بحث فضای مجازی بسیار مهم است و بسیاری از جرایم واقعی از این فضا نشات می گیرد.

وی ادامه داد: فضای مجازی فرصت های بسیار زیادی را نیز دارد که ما از آن استفاده کمی می بریم و به دلیل برخی ناآگاهی ها شاهد بروز اتفاقات جبران ناپذیری در این فضا هستیم.

معاون اجتماعی پلیس استان یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر پلیس فتا خدمات زیاد و ارزنده ای را در حوزه فضای مجازی به شهروندان رائه می دهد.

مزیدی گفت: در این سالیان معاونت اجتماعی هم نیز اقدامات موثری را در این حوزه داشته و تولیدات فاخر و خوبی را برای آگاهسازی و اطلاع رسانی شهروندان انجام داده که بازخورد خوبی بین مردم داشته است.

این دکترای حوزه علوم ارتباطلات تصریح کرد: قربانیان جرم در فضای مجازی به خاطر ناآگاهی دچار آسیب شده اند که لازم است بر مبنای موضوعات مختلف و اتفاقاتی که در فضای مجازی رخ داده است تولیدات خوب و اثرگذاری را با همکاری دیگر دستگاه های مسئول داشته باشیم.

سرهنگ مزیدی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب پلیس امنیت عمومی و پلیس فتا با معاونت اجتماعی، بر همکاری بیش از پیش سایر دستگاه های مسئول با پلیس در حوزه فضای مجازی تاکید کرد.

سید محمد جواد عرفانفر

  ناآگاهی یکی از دلایل بروز جرم در فضای مجازی است سرهنگ محمدرضا مزیدیمعاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد، سید محمد جواد عرفانفر

پایگاه خبری پلیس
https://www.asianews.ir/u/394
اخبار مرتبط
رئیس پلیس فتا استان از دستگیری عامل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه یکی از سازمان‌های خدماتی که منجر به خدشه دار شدن عملکرد آن سازمان در افکار عمومی شده بود، خبر داد.
مراکز مشاوره کلانتری ها نقش مهم و اثرگذاری در کاهش آسیب های اجتماعی دارند و باید از این ظرفیت استفاده حداکثری شود.
فرمانده انتظامی استان در دیدار با مسئول ستاد نظارت بر انتخابات استان یزد از همراهی این سازمان با پلیس قدردانی کرد.
یزد ، مدیرکل دادگستری استان ضمن تاکید بر برخورد با آسیب های اجتماعی و هنجارشکنی برخی افراد در سطح جامعه گفت: با افرادی که اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی جامعه داشته باشند به شدت برخورد خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید