صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۵ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۲
کد خبر: 5296
گزارشگر: 213
۴۹۵
۰
۰
۱
ارایه عرضه اولیه این هفته فردا 6 مرداد

شرایط «جدید» و نقدینگی عرضه اولیه وهامون چیست؟

شرایط «جدید» و نقدینگی عرضه اولیه وهامون چیست؟
روز چهارشنبه (6 مرداد 1400) سهام سهام شرکت «سرمایه گذاری هامون صبا» با نماد وهامون1 عرضه می شود.

به گزارش آسیا نیوز،روز چهارشنبه (6 مرداد 1400) 15 درصد از سهام سهام شرکت «سرمایه گذاری هامون صبا» با نماد وهامون1 عرضه می شود.

فردا سهام شرکت «گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری» با این نماد ارایه خواهد شد.

همچنین به هر کد بورسی حداکثر 840 سهم در دامنه قیمت 175 تا 190.2 تومان خواهد رسید.

نقدینگی لازم برای خرید عرضه اولیه وهامون چقدر است؟

  درصورت استقبال 2.5 تا 3.5 میلیون نفری تعداد 120 تا 168 سهم به هر کد بورسی اختصاص پیدا خواهد کرد و نقدینگی لازم برای عرضه اولیه وهامون حدود 23 هزار الی 32 هزار تومان لازم است./

شرایط جدید عرضه اولیه وهامون چقدر است؟آسیانیوز asianews




https://www.asianews.ir/u/395
اخبار مرتبط
کنار کارخانجات، دلالان بیتوته کرده‌اند و حتی کارهای بارگیری کامیون را انجام می‌دهند. اعدادی هم که در فرآیند واسطه‌گری بازار سیمان به دست می‌آید بزرگتر از آن است که برخی به راحتی از آن عبور کنند.
معاون سازمان بومعاون سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: اکنون صندوق‌های سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵۱۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی در اختیار دارند که عدد قابل توجهی است؛ براین اساس تنوع بخشی به صندوق‌های سرمایه گذاری در دستور کار قرار گرفته تا صندوق‌ها به لحاظ بازدهی و ریسک از سطح تنوع بالایی برخوردار باشند.
مطابق با مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، تمامی مشمولان سهام عدالت در روش مستقیم از تمامی حقوق و مزایای سهامداری برخوردار شدند.
چالش عقلانیت در نظریه‌های اقتصادی بیانگر آن است که رفتار عقلانی یک فرد، خانوار، جامعه می‌تواند کلید موفقیت یا عدم‌توفیق یک نظریه اقتصادی قرار گیرد؛ مثلا گفته می‌شود هر چه قیمت کالایی بالاتر رود تقاضا برای آن کم می‌شود، اما چرا همچنان برای خودروهای با کیفیت پایین داخلی، در حالی که قیمت آن بیش از 2 برابر شده، چنان تقاضایی وجود دارد که برای خرید آن‌ها قرعه‌کشی می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بعد از دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: حتما با مجلس شورای اسلامی، نمایندگان و ریاست آن و همه نخبگان و صاحبنظران، برای شکل دادن دولت جدید به منظور بازکردن گره‌های کشور تلاش خواهیم کرد به گونه‌ای که امیدی که در مردم عزیزمان نسبت به آینده ایجاد شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید