صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ / ۲۱:۱۶
کد خبر: 531
گزارشگر: 2
۱۵۵۱
۰
۰
۰
امسال،سال خوک است!

"این سال"در گالرى شکوه بر پا شد!

"این سال"در گالرى شکوه بر پا شد!
امسال،سال خوک است و«گالرى شکوه»با همکارى هنرمندان محبوب کشورمان در عرصه هنر و نفاشى،نمایشگاهى به نام"این سال"را برپا کرد.

"خوک" و "خاک"
خوک، در لفظ همان تبدیل شده ی خاک است. و، خوک نیز. تنها حیوانی ست که با غلتیدن در خاک، با خویشتنِ خویش به پندار و نیک شناسی از خویش می رسد.
خوک، حیوانِ نجیبی ست.....؟!
خوک، حیوانِ نجیبی نیست....؟!
بر این سئوال اگر پاسخی درخور
می جوئید..!؟
لطفا، این متن را بخوانید......!!
خوک، که امسال هم، سال اوست. حیوان نجیبی ست. و، در سال خوک، تمام اعداد که به ۱ و ۳ و ۹ ختم بشوند در آن سال بارِ منفعت ندارند..! و، خوک که همان حیوانِ خاک خورنده و خاک کُننده و غلتنده در خاک است! رنگ های آبی و قرمز و وسبز را نمی بیند. و نمی پسندد.

This Year
و، در سال خوک هم، خوب است این رنگها درتابلوهای نقاشی و درانتخاب رنگ لباسها و در رنگ آمیزی خانه ها هم، استفاده نشود. آنچه، منتسب به خوی خوک باشد. در ایجاد روابط اجتماعی، خوب و دلنشین خواهد بود. البته، فقط در سالِ خوک. اما، سال خوک، سال قدرِ خاک است. و روئیدن. و، در نتیجه در سال خوک. از آب، باید پرهیز کرد. و، این مفهوم، در همین امسال ثابت است. که، آب سیلاب شد. و، ریشه ها و خاک ها و خانه ها را به گِل نشاند. و، نیز رایج است و مُصطَلَح، که خوک ها کثیف و ابله هستند!
در حالی که آنها حیوانهایی بسیار نجیب هستند. که برای خویشتن یابی و ملاقاتِ باخود و خاک. بر خلاف تصور عامه در خاک، که همان خوک است. می غلتند..!
و،از با نشاط ترین لذتِ زندگی، مثل آفتاب حمام و حمامِ گِل و لایی و از ایجاد رابطه های اجتماعی در طبیعت. مثل لانه سازی به نهایتِ فهمِ بودن. و، به ادراکهایی زیبا از خویش می رسند.
‏‎افتتاحیه این نمایشگاه جمعه۳۰فروردین از ساعت ۱۶ الی ۲۱ بود و با بازدید بیشمار علاقه مندان همراه بود . این نمایشگاه تا ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۶ الی۲۰(گالری پنجشنبه ها و تعطیلات رسمی تعطیل میباشد) دایر میباشد .
در این نمایشگاه آثار هنرمندان نام آشنا اى از جمله
هیرو شیخ الااسلام ، هونیا عباسى ، ساغر مسعودى ،
‏‎هومن بیات،فرهاد مفوز،فرامرز خانی،امین قرقره چی،آیدین قشلاقی،بهنوش فروتن،،حامد نوروزی،نرگس خالقی،ابوحمید اسدی،عدنان مصلایی،الهه مظاهری،المیرا روزبه،پرویز روزبه،حسین عینی بخش،رضاعلیزاده،مهدی زیرکی،فاطمه حیدرپور،حمید رحیمی بافرانی،آرتینا کچوئیان،عباس عباسی،طلا درنگی،،مصطفی صفی نور،بهرام گوهری،احد وطنی و ....
به نمایش گذاشته شده است . دیدن این نمایشگاه با آثار برجسته از هنرمندان خوب کشورمان را از دست ندهید .

ارغوان محجوب
https://www.asianews.ir/u/1ch
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید