صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۹ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۴
کد خبر: 5338
گزارشگر: 213
۲۱۱۰
۰
۰
۲
حاشیه های قهرمانی پرسپولیس در جام لیگ برتر فوتبال ایران

جشن پیروزی پرسپولیس به تظاهرات اعتراضی رسید

جشن پیروزی پرسپولیس به تظاهرات اعتراضی رسید
گزارش‌ها و ویدیوهای منتشر شده در شبکه اجتماعی نشان می دهد که جشن پیروزی پرسپولیس در تهران و برخی شهرها منجر به تظاهرات و اعتراض شد.

به گزارش آسیانیوز، گزارش‌ها و ویدیوهای منتشر شده در شبکه اجتماعی بیانگر آن است تجمع و جشن هواداران در پی قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس، در تهران و برخی از شهرها با شعارهایی همراه شد.

تظاهرات در جشن قهرمانی پرسپولیس مرداد 1400/آسیانیوز asianews

تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در هفته پایانی مسابقات با نتیجه ۲-۰ مقابل پیکان به پیروزی رسید و برای پنجمین فصل پیاپی، جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران را نصیب خود کرد.

دور تازه اعتراضات در ایران، از دو هفته پیش در شهرهای مختلف استان خوزستان در واکنش به تشدید بحران آب و ناکارآمدی برخی مسوولان دولتی در مهار بحران‌ها آغاز شد.

تظاهرات در جشن قهرمانی پرسپولیس مرداد 1400/آسیانیوز asianews

به گزارش برخی رسانه‌ها تاکنون دست‌کم پنج نفر از جمله یک مامور نیروی انتظامی کشته شده‌اند. اما دیده بان حقوق بشر در گزارشی شمار کشته‌شدگان را ۹ نفر اعلام کرده است.

قطع مکرر برق، سقوط پول ملی، تورم شدید باعث افزایش و گسترش نارضایتی‌ها در ایران شده است./


https://www.asianews.ir/u/3a3
اخبار مرتبط
​امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: با وجود این اگر آقای رئیسی نتواند براساس واقعیت‌ها تصمیم‌گیری کند، ما دیگر امیدی در آینده نداریم که رئیس‌جمهوری دیگر بیاید و گره‌ای از مشکلات بگشاید و بنده دولت جدید را آخرین امید برای ایران می‌دانم».
ویدیوهای متعددی از تجمعات اعتراضی در فردیس کرج منتشر شده است که در آن معترضان شعارهایی سرمی‌دهند و دیگر ویدئوها حاکی از تجمع شمار زیادی از معترضان در اطراف یکی از پل‌های بزرگ در کرج است.
علی لاریجانی گفت: من ادعا نمی‌کنم نظراتم دقیق است، اما جمهوری اسلامی نشان داده که ما در برخی زمینه‌ها مانند تئوری‌پردازی، توسعه و اولویت‌بندی‌ها اشکالات داریم و افرادی که خود را از وضع موجود مبرا می دانند، بگویند از کجا آمده اند.
احمد خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان گفت: استفاده از اینترنت را در ایران برای جامعه هدف محدود کنید؛ انتظار و مطالبه نخست ما از رئیس‌جمهور منتخب این است که توصیه ولایت را جدی بگیرد و هرچه سریعتر این پروژه مهم را اجرایی کند.
بیش از ۹۰ کارتونیست در بیانیه‌ای ضمن حمایت از اعتراضات مردم خوزستان نوشتند: ما زبانمان تصویر است؛ آن را با طنز می‌آمیزیم و حرفمان را می‌زنیم. اما کدام طنز؟ چطور می‌توان این شرایط را دید و سراغ طنز رفت؟ چطور می‌توان خندید و چطور می‌توان خنداند؟»
بیانیه ۸۰۰ شخصیت سینمایی در واکنش به اعتراضات خوزستان با انتقاد به تیراندازی به معترضان و بی آبی و نبود امکانات در این استان منتشر شد.
مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن پیشین فوتبال ایران با انتشار یک استوری در پیج اینستاگرامش از اعتراضات خوزستان حمایت و به نکاتی اشاره و تاکید کرد مردم خوزستان تانکر و آب معدنی نمی خواهند.
رهبر انقلاب امروز یکم مرداد در سخنانی درباره مشکلات استان خوزستان سخن گفتند و برضرورت رسیدگی فوری به آن تاکید کردند.
درباره نشر یک کلیپ تقطیع شده از صحبت‌های سردار سعید محمد در خصوص انتقال آب بهشت آباد بیانیه‌ای از سوی دفتر وی صادر شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید