صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۹ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۱
کد خبر: 5340
گزارشگر: 213
۱۴۳۱
۰
۰
۱۱
ماجرای اختلاف خانودگی و شلیک پنج تیر به همسر

چرا زن کرمانشاهی شوهرش را تیرباران کرد؟

چرا زن کرمانشاهی شوهرش را تیرباران کرد؟
زنی که با همسرش اختلاف خانوادگی داشت در کرمانشاه با اسلحه به سمت همسرش شلیک کرد.

به گزارش آسیانیوز، امروز نهم مردادماه ۱۴۰۰ مردی مقابل ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان کرمانشاه هدف شلیک گلوله قرار گرفت و به بیمارستان انتقال یافت؛ حاضران، فرد شلیک کننده را همسر مرد معرفی کردند که با وی اختلاف خانوادگی داشته است.

 زنی که با همسرش اختلاف خانوادگی داشت با اسلحه به سمت همسرش شلیک کرد. این شخص پنج تیر به همسرش شلیک کرد و مرد پس از شلیک به بیمارستان انتقال یافت، زن در حال متواری شدن از صحنه بود که توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

سرهنگ دلیری، فرمانده انتظامی کرمانشاه با تشریح ابعاد حادثه شلیک به یک مرد که امروز، نهم مردادماه ۱۴۰۰ مقابل ساختمان شورای حل اختلاف این شهرستان رخ داد، گفت: دقایقی پیش بر اثر اختلاف خانوادگی خانمی چندین گلوله به سمت همسرش شلیک کرد و مضروب به بیمارستان منتقل شده است.

وی با اظهار تأسف از فضای خشن در کرمانشاه، خاطرنشان کرد: شلیک اسلحه توسط خانم‌ها متاسفانه جو مناسبی را در اذهان عمومی ایجاد نخواهد کرد./

 


فارس
https://www.asianews.ir/u/3a5
اخبار مرتبط
زن جوانی به دلیل خیانت های مکرر شوهرش و ارتباط او با زنان در شبکه های اجتماعی به کلانتری مراجعه و تقاضای طلاق کرد.
در سال‌های اخیر می‌بینیم که دختران هم گرایش زیادی به استعمال دخانیات و مصرف مواد مخدر پیدا کرده‌اند و قبح این موضوع در جامعه از بین رفته است. گاهی حتی در اماکن عمومی دخترانی را می‌بینیم که سیگار به دست دارند یا از مصرف یک نوع مخدر سخن می‌گویند. چرا چنین اتفاقی افتاده است؟
زنان در ویژگی‌های زنانگی بسیاری از جمله دوره‌های قاعدگی(پریودی)، با یکدیگر متفاوتند. در برخی از آنها، خونریزی قاعدگی مانند ساعت منظم و مداوم بوده و در برخی دیگر لحظه‌ای و غیر قابل پیش‌بینی است.
زنان و مردان بنابر ماده ۷۶ قانون تامین اجتماعی تبصره‌های آن، می‌توانند در 13 حالتِ مختلف (7 حالت زنان و 6 حالت مردان) به صورت پیش از موعد بازنشسته شوند.
فاطمه وحدت، دبیر اتحادیه زنان کارگر کشور گفت: سال‌های گذشته، ما پذیرای زنان کارگر با جمعیت زیاد بودیم اما شرایط موجود مانع از آن شد تا از حضور پرشور شما بی‌بهره باشیم و بیمه بیکاری مهم‌ترین مطالبه ما برای زنان است، زنان شاغل از مزایای بیمه بیکاری برخوردار هستند اما متقاضیان کار چنین فرصتی ندارند.
مرکز فوق تخصصی اورولوژی و درمان اختلالات ادراری دکتر مهری مهراد، خدمات گوناگونی در زمینه‌های بی‌اختیاری ادراری، چکاپ‌های اورولوژی، بیماری‌های اورولوژیک، درمان اختلالات ادراری، بیماری‌های پروستات، اختلالات جنسی، جراحی‌های ترمیمی دستگاه تناسلی زنان، سرطان‌ها، لیزرهای ترمیمی، تشخیص و درمان مننگوسل و میلومننگوسل و مثانه نوروژنیک و چکاپ‌های قبل از ازدواج را ارائه می‌دهد.
موضوع "اختلاف دیه زن و مرد" از مباحثی است که از دیرباز تا کنون مورد انتقاد و چالش قرار گرفته است؛ به نحوی که امروزه تمامی جوامع بین المللی این اختلاف دیه در اسلام را نقض حقوق زنان می‌دانند.
فائزه هاشمی رفسنجانی و سارا فدائی دو زنی هستند که تاکنون برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ رسما اعلام کاندیداتوری کرده‌اند. اما آیا موانع حضور زنان به‌عنوان رئیس جمهور برطرف شده است؟ یا بهتر است این اتفاق رخ ندهد؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید