صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۰ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۳
کد خبر: 5351
گزارشگر: 213
۱۵۴۹
۰
۰
۳
حادثه بسته شدن تونل دوم جاده هراز

چگونگی ریزش تونل هراز و محبوس شدن خودروها

چگونگی ریزش تونل هراز و محبوس شدن خودروها
شب گذشته دهانه تونل دوم هراز ریزش کرد که نیروهای راهداری خود را رساندند.

به گزارش آسیانیوز، مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: شب گذشته دهانه تونل دوم هراز ریزش کرد که بلافاصله نیروهای راهداری خود را رساندند و در مدت زمان کمتر از 30 دقیقه نسبت با رفع انسداد تونل اقدام کردند.

جزییات سانحه ریزش دهانه تونل جاده هراز
فرهاد مهریاری درباره ریزش جزییات سانحه تونل دوم جاده هراز اظهار داشت: شب گذشته دهانه تونل دوم هراز ریزش کرد که باعث کندی ترافیک و توقف خودروها شد. وی ادامه داد: بلافاصله نیروهای راهداری خود را رساندند و در مدت زمان کمتر از 30 دقیقه نسبت با رفع انسداد تونل اقدام کردند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به علت ریزش دهانه تونل به ایلنا گفت: متاسفانه علت خاصیت بافت سنگ‌های منطقه همین است و در اثر بارش‌های چند شب گذشته و وزش باد شدید باعث ریزش شد و این ریزش ها در محوز هراز و در بخشی از محور چالوس طبیعی است و گریزی از آن نیست.

 مهریاری افزود: 8 خودرو به مدت 15 دقیقه تا 30 دقیقه در تونل دوم هراز متوقف بودند که بلافاصله عومل راهداری اقدامات آزادسازی را انجام دادند.

وی تاکید کرد: هیچ خودرویی درگیر نبود و فقط پشت ریزش دهانه تونل متوقف شده بودند و البته سطح ترافیک بسیار پایین بود./

https://www.asianews.ir/u/3ak
اخبار مرتبط
با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و بارندگی و احتمال وقوع بهمن و ریزش سنگ در جاده چالوس، این جاده از ساعت ۱۱ امروز تا اطلاع ثانوی به منظور حفظ ایمنی تردد و پیشگیری از وقوع حادثه مسدود می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید