صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۰ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۴
کد خبر: 5354
گزارشگر: 306
۴۸۱
۰
۰
۰
سخنگوی موقت شورای اسلامی شهر یزد

اعلام اسامی نامزدهای تأیید شده برای شهرداری یزد

اعلام اسامی نامزدهای تأیید شده برای شهرداری یزد
یزد ، سخنگوی موقت شورای اسلامی شهر با بیان این‌که ارائه برنامه نامزدهای شهرداری یزد در جمع اعضای شورای اسلامی ششم آغاز شده است، گفت: اگر شخص ارجح از نامزدهای فعلی معرفی شود که شرایط بهتر یا مشابهی داشته باشد نیز برای ارائه برنامه دعوت خواهد شد

 

«عزیزالله سیفی» ، با بیان این‌که ارائه برنامه نامزدهای شهرداری دارالعباده در جمع اعضای شورای اسلامی ششم آغاز شد، اظهار کرد: پس از بررسی‌های اولیه از جهت داشتن شرایط و ضوابط قانونی ابلاغی توسط وزارت کشور برای پست شهرداری،  از بین ۴۱ نفری که رزومه آنها توسط خودشان یا افرادی که آنها را می شناختند به دست ما رسید شرایط ۱۷ نفر احراز و از تمامی آنها درخواست ارائه برنامه شده است.

وی افزود: بعد از اتمام فرآیند بررسی نامزدهای شهرداری یزد ۱۲ نفر برنامه خود را ارائه دادند و بعد از آن ادامه بررسی‌ها در دستور کار شورای ششم قرار گرفته است.

سخنگوی موقت شورای اسلامی شهر یزد گفت: در مرحله بعد برنامه‌های واصله توسط کمیته تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت با نظر تمامی اعضای شورای ششم برنامه  هشت نفر از نامزدها مورد قبول نسبی اعضا قرار گرفتند.

سیفی تصریح کرد: «محمد جواد ابوالحسینی»، «احمد زارع پور اشکذری»، «پیمان شکر زاده»، «محسن عباسی هرفته»، «مهدی فعالی»، «ابوالقاسم محی الدینی»، «عبدالحمید نوردی» و «محمد یارمند» نامزدهای تأیید شده برای پست شهرداری یزد هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تا پایان امروز جمعه به ترتیب آقایان عباسی هرفته، ابوالحسینی، محی الدینی، فعالی و نوردی در حضور اعضای شورای ششم به ارائه برنامه پرداختند و سایر نامزدها در روزهای آتی به ارائه برنامه خواهند پرداخت.

 سخنگوی شورای شهر یزد اظهار کرد: اگر چه بر اساس زمان‌بندی اعلام شده دفاع هشت نفر از نامزدها در حال انجام است، اما همانطور که در فرایند انتخاب شهردار که توسط اعضای شورا مصوب شد لحاظ گردیده است، اگر قبل از نهایی شدن شهردار فرد دیگری از بین ۴۱ نفر مدارکی دال بر داشتن شرایط تصدی پست شهرداری ارائه دهد از آنان نیز جهت ارائه و دفاع از برنامه دعوت به عمل خواهد آمد.

سیفی ادامه داد: همچنین اگر شخص ارجح از نامزدهای فعلی معرفی شود که شرایط بهتر یا مشابهی داشته باشد نیز برای ارائه برنامه دعوت خواهد شد.

وی گفت: در جلسات مصاحبه نامزدهای شهردار مرکز استان هرکدام ۴۰ دقیقه به معرفی و ارائه برنامه می پردازند و سپس هر کدام از اعضا سوالات خود را مطرح می نمایند و در پایان ایشان پاسخ خود را به  سوالات مطرح شده بیان می‌نمایند که معمولا این جلسات بین دو الی سه ساعت به طول می‌انجامد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در پایان خاطرنشان کرد: انشاالله پس از برگزاری همه جلسات مصاحبه و ارزیابی اعضا طی دو مرحله دیگر ابتدا سه الی پنج نفر انتخاب و در نهایت رأی‌گیری

 نهایی صورت می‌گیرد و شهردار منتخب جهت صدور حکم و طی مراحل اداری به وزارت کشور معرفی می‌شود

 

سید محمد جواد عرفانفر

 اعلام اسامی نامزدهای تأیید شده برای شهرداری یزد ، عزیزالله سیفی سخنگوی موقت شورای اسلامی شهر یزد ، سید محمد جواد عرفانفر

،
https://www.asianews.ir/u/3am
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید