صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۲ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۳
کد خبر: 5376
گزارشگر: 306
۵۰۲
۰
۰
۰
رئیس سازمان تبلیغات شهرستان یزد خبر داد

همکاری سازمان تبلیغات با ستاد دیه استان در ایام ماه محرم

همکاری  سازمان تبلیغات با ستاد دیه استان در ایام ماه محرم
یزد- خوشبختانه در سال گذشته مردم این استان ثابت کردند که در این ایام در کنار عزاداری بی نظیرشان، دستگیر افراد ضعیف جامعه به ویژه مددجویان جرایم غیرعمد بوده‌اند

  

به گزارش آسیا نیوز  « حجت الاسلام خلیل سلطانی » رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد در نشست مشترک ستاد دیه استان یزد با عضای شورای هیات مذهبی استان و شهرستان یزد از همکاری این سازمان با ستاد دیه استان در ایام ماه محرم برای اجرای هرچه بهتر پویش خبر داد و گفت: خوشبختانه در سال گذشته مردم این استان ثابت کردند که در این ایام در کنار عزاداری بی نظیرشان، دستگیر افراد ضعیف جامعه به ویژه مددجویان جرایم غیرعمد بوده‌اند.

وی عنوان کرد: با جلسات متعددی با روحانیون و وعاظ که در این ایام در مجالس برای ایراد سخنرانی حضور خواهند یافت، به پرداختن به موضوع این پویش تاکید خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد گفت: در تلاشیم تا با برنامه ریزی دقیق، امسال نیز برای دومین سال متوالی این پویش را اجرا تا در کنار عزاداری با شکوه مردم این استان شاهد مشارکت در امر آزادی زندانیان جرایم غیرعمد باشیم.

 رئیس شورای هیئت های مذهبی شهرستان یزد در نشست مذکور گفت: هیئت‌های مذهبی یزد امسال نیز مانند سال گذشته در زمینه آزادی زندانیان مالی و جرائم غیرعمد مشارکت جدی دارند و در این کار خیر سهیم خواهند شد.

«حبیب الله رضایی» ، با اشاره به مشارکت بسیار خوب هیئات مذهبی یزد در محرم  سال گذشته در آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد اظهار داشت: امسال نیز در این امر خداپسندانه مشارکت خوبی را از سوی هیئات مذهبی یزد شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به آسیب‌های اجرای پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی» افزود: برخی ناهماهنگی‌ها در سال گذشته وجود داشت که با حل آنها می‌توان این طرح را با موفقیت بیشتری اجرا کرد.

رضایی ادامه داد: برای اجرای هر چه بهتر این پویش جلساتی با مسئولان هیئت‌ها برگزار می‌کنیم و در همین راستا نیز نامه‌ای با موضوع کمک آنها به این ستاد مردمی تنظیم و در بیانیه شورای مذهبی هیئت‌ها کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در قالب این پویش درج خواهد شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: سال گذشته با حضور هیئت‌ها و مردم دارالعباده استان، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در ایام ماه محرم جمع آوری شد که با این مبلغ ۴۰ مددجو به آغوش خانواده خود بازگشتند.

« سیدمسعود عظیمی » عنوان کرد: در اجرای این طرح در سال گذشته هیئت‌هایی از جمله هیئت باغ گندم، مسجد جامع کبیر، خویدک، چهارده معصوم بنستان، جنت آباد، جواد الائمه، پیرو برج، کوشک‌نو، سید فتح الدین رضا، جان نثاران اسلامیه و انصارولایت و نینوای صفائیه، عاشقان نینوا کوی باهنر، کوی علیای گازرگاه، خیرآباد و آل یاسین در مجموع مبلغ ۵۵۵ میلیون تومان به حساب ستاد دیه استان یزد واریز کرده‌اند.

وی ادامه داد: مبلغ ۴۴۰ میلیون تومان از محل هزینه‌هایی از جمله طبخ غذا، نذورات، برپایی موکب‌ها، چای و قند و پذیرایی به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا شد.

عظیمی با اشاره به قدمت بالای روضه خوانی در استان یزد گفت: از روزگار قدیم تاکنون در ایام محرم مراسم روضه خوانی در منازل قدیمی و سنتی برگزار می شده که قدمت بعضی از این روضه خوانی‌ها به بیش از ۲۰۰ سال می‌رسد که در سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای صیانت از جان عزاداران حسینی، هزینه این مجالس در مجموع مبلغ ۲۱۰ میلیون تومان به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند و بقیه این مبلغ یعنی ۱۹۵ میلیون تومان به صورت انفرادی و با حضور خیران یا واریز به حساب‌های ستاد دیه استان بوده است.

سید محمد جواد عرفانفر

همکاری  سازمان تبلیغات با ستاد دیه استان در ایام ماه محرم ، خلیل سلطانی  رئیس سازمان تبلیغات شهرستان یزد ، حبیب الله رضایی رئیس شورای هیئت های مذهبی شهرستان یزد ، سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد، سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/3b8
اخبار مرتبط
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از برگزاری جشن گلریزان مجازی به مناسبت عید سعید غدیر خم و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید