صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۳ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۰۰:۰۶
کد خبر: 5382
گزارشگر: 213
۸۷۴
۰
۰
۱
آخرین وضعیت کشتی فرنگی ایران در توکیو

«برنز ایران» در المپیک و یک فینال فرنگی در راه

«برنز ایران» در المپیک و یک فینال فرنگی در راه
در یازدهمین روز بازهای المپیک توکیو، محمد هادی ساروی، فرنگی‌کار وزن ۹۷ کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شد.
به گزارش آسیانیوز، در یازدهمین روز بازهای المپیک توکیو، محمد هادی ساروی، فرنگی‌کار وزن ۹۷ کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شد.

او روز گذشته حریفانی از الجزایر و بلغارستان را شکست داده بود و مقابل حریف ارمنی خود شکست خورده بود، در آخرین کشتی خود موفق شد با نتیجه ۹ بر ۲ بر آروی ساوولاینن از فنلاند پیروز شود و مدال برنز بگیرد.

محمدرضا گرایی، کشتی‌گیر وزن ۶۷ کیلوگرم ایران نیز با پیروزی مقابل رقبایی از گرجستان، کلمبیا و آلمان به فینال راه یافت. مسابقه فینال این وزن روز چهارشنبه، ۱۳ مرداد، ساعت ۱۵ به وقت ایران برگزار می‌شود./

https://www.asianews.ir/u/3be
اخبار مرتبط
حذف زودهنگام والیبال ایران از المپیک، جدایی احتمالی آلکنو و خداحافظی احتمالی سعید معروف؛ قرار نبود المپیک با این خبرها برای والیبال ایران تمام شود و والیبال تنها امید کاروان ایران برای رسیدن به مدال تیمی بود.
عدم پخش رقابت فرزانه فصیحی، رکورددار دوی سرعت ایران، در المپیک توکیو از سوی رسانه ملی منجر به انتقادات فراوان در شبکه‌های اجتماعی شده است.
نازنین ملایی درباره دیداری که با توماس باخ رییس کمیته بین‌المللی المپیک داشت، گفت: پس از پایان مسابقه آقای باخ ایشان ابراز خوشحالی کردند از اینکه برای اولین‌ بار قایقرانی غیر از کشور چین در آسیا به فینال می‌رسد.
نازنین ملایی، ملی پوش قایقرانی کشورمان گفت: رقابت امروز به معنای واقعی رقابت مرگ بود، نفراتی در گروهم قرار داشتند که فردا باید در فینال A رقابت کنند و به طور حتم مدال طلا و نقره را کسب خواهند کرد؛ این در حالی است که در پنجمین روز از بازی های المپیک 2020 توکیو کاروان ایران فقط در تیراندازی نماینده دارد.
سعید مولایی، جودوکار ایرانی که پناهنده کشور مغولستان است در اقدامی مدال نقره المپیک توکیو خود را به مردم اسراییل تقدیم کرد.
ناهید کیانی، تکواندوکار و نماینده ایران در المپیک توکیو بعد از شکست مقابل کیمیا علیزاده، تکواندور کار و قهرمان المپیک ایرانی که با پرچم پناهندگان در المپیک توکیو شرکت کرد، درباره رقابتش در اینستاگرام متنی نوشت.
ثریا آقایی، بدمینتون باز عضو تیم زنان ایران، در اولین بازی مرحله گروهی بازی‌های المپیک توکیو به مصاف فاطیما عبدالرزاق از مالدیو رفت و توانست در دو ست پیاپی با نتیجه ۲ بر صفر مسابقه را به سود خود به پایان رساند.
گزارشگری تلویزیون برای رقابت کیانی و علیزاده برای زیرسؤال‌بردن کیمیا علیزاده تهیه و طراحی شده بود و تلاش کارشناسان بر این قرار گرفت تا چهره‌ای زشت از کیمیا علیزاده، دختری که تنها مدال تاریخ المپیک را برای ایران گرفته، به تصویر بکشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید