صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۵ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۱
کد خبر: 5410
گزارشگر: 213
۵۷۰
۱
۰
۳
آخرین وضعیت دریافت واکسن خبرنگاران

آیا خبرنگاران جامانده واکسینه می شوند؟

آیا خبرنگاران جامانده واکسینه می شوند؟
پیمان صابریان سرپرست سازمان اورژانس کشوردر خصوص واکسیناسیون خبرنگاران اظهار کرد: واکسیناسیون خبرنگاران انجام شده ولی خبرنگاران جامانده می توانند واکسینه شوند.
به گزارش آسیانیوز، واکسیناسیون اصحاب رسانه در حالی ادامه دارد که برخی از خبرنگاران که نتوانستند واکسن بزنند، این پرسش را دارند که سهمیه واکسن آنها تا چه زمانی معتبر است؟

دکتر پیمان صابریان سرپرست سازمان اورژانس کشوردر خصوص واکسیناسیون خبرنگاران اظهار کرد: واکسیناسیون خبرنگاران انجام شد.

وی گفت: لیستی از اسامی خبرنگاران از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ما ابلاغ شد که به اساس آن تزریق واکسن کرونا صورت گرفت.

صابریان در پاسخ به اینکه آیا خبرنگاران جامانده می توانند در اینده واکسن کرونا تزریق کنند یا خیر به ایسنا گفت: اگر اسم خبرنگاران لیست ابلاغ شده به ما وجود داشته باشد، می توانند در آینده هم واکسن کرونا را تزریق کنند. به عنوان مثال اگر خبرنگاری در دوران نقاهت بیماری است و اکنون امکان تزریق واکسن نداشته، پس از گذراندن مدت زمان مورد نیاز، در صورتی که نامشان در لیست ارشاد باشد می تواند واکسن تزریق کند./

https://www.asianews.ir/u/3c4
اخبار مرتبط
مقام فدرال آمریکا گقت: دلتا یک تهدید بسیار جدی است که هم‌اکنون نیاز به اقدام فوری دارد؛ در حالی که افراد واکسینه شده با عفونت‌های به‌اصطلاح پیش رونده نوع دلتا به اندازه افراد واکسینه نشده مبتلا می شوند و ویروس را در بینی و حلق خود حمل می‌کنند.
در ایام تزریق واکسن کرونا باید از مصرف غذاهای سنگین و چرب، فرآوری شده و تنقلات شور خودداری و رژیم غذائی حاوی میوه های خاص و پتاسیم گنجانده شود.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در کلاب هاوس اعلام کرد تا چند هفته دیگر و تا دوم مرداد حدود سه میلیون آسترازنکا و یک و نیم میلیون سینوفارم به دستمان می رسد و در مجموع ۸.۵ میلیون نفر واکسینه می‌شود.
طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا برای افراد ۵۰ سال به بالا در استان البرز از صبح امروز آغاز شده است.
مصرف مایعات مناسب و از جمله آبمیوه ها به میران کافی؛ نه تنها سبب عملکرد بهتر بدن در شرایط واکسیناسیون می شود، بلکه از افت فشار خون در افرادی که معمولا ترس از آمپول و یا واکسن دارند نیز جلوگیری می کند.
فکر همه چیز را می کردیم‌؛ الا اینکه روزی محتاج کشوری در همسایگی‌مان بشویم که وسعتش به اندازه یکی از استان های ما هم نیست!
براساس یک نظرسنجی مردم راه‌حل اصلی مبارزه با کووید-۱۹ را تهیه واکسن دانسته‌اند؛ ولی بر این اساس از چند ماه گذشته تا کنون علاقه و اعتماد در میان اقشار گوناگون نسبت به واکسن ایرانی کمتشر شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ماهان جهان
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
0
0
1

لطفا اطلاع رسانی کنید که چرا اورژانس های مستقردر تهران از تزریق دوز دوم واکسن خبرنگاران امتناع می کند؟ دیروز اورژانس شهید عراقی بعداز دوساعت صف ایستادن دوز دوم واکسن بنده را نزد درصورتی که بنده دوز اول را هم درهمان پایگاه زدم وکارت نوبت دهی دستم بود.این آقایان بایدپاسخگوباشندکه به دستورچه کسی این کارا انجام می دهند؟


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید