صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۵ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۹
کد خبر: 5412
گزارشگر: 213
۱۱۶۸
۰
۰
۳
پیام اینستاگرامی حسن یزدانی به مردم چه بود

تقدیر نگذاشت خوشحالتان کنم!

تقدیر نگذاشت خوشحالتان کنم!
حسن یزدانی پس از دریافت مدال نقره المپیک توکیو 2020 و به دلیل عدم کسب مدال طلا و پیروز نشدن در فینال با نوشتن پستی در اینستاگرام از مردم عذرخواهی کرد؛ ورزشکاری که با تمام توان تلاش کرد و قدرت و توانایی او، حریف آمریکایی اش را به تعجب واداشت.

به گزارش آسیانیوز، حسن یزدانی بعد از به دست آوردن مدال نقره المپیک توکیو 2020 از مردم ایران به دلیل عدم کسب مدال طلا و پیروز نشدن در فینال با نوشتن پستی در اینستاگرام عذرخواهی کرد؛ ورزشکاری که با تمام توان تلاش کرد و قدرت و توانایی او، حریف آمریکایی اش را به تعجب واداشت. 


تقدیر نگذاشت خوشحالتان کنم!/پیام حسن یزدانی/آسیانیوز asianews

او در این پست نوشته است :
«سلام خدمت مردم عزیز و با محبت ایران؛

آرزو داشتم امشب با تکرار طلای المپیک

بار دیگر سهم کوچکی در شادی دل شما عزیزان داشته باشم، اما شرمنده‌ام که تقدیر اینگونه نشد...در تمام این سال‌ها همیشه دعای خیر و انبوه محبت‌های شما، موجب انگیزه و دلگرمی من روی تشک بوده و این بار هم دلیلی است برای اینکه باز با تمام توان بجنگم و در میدان‌های پیش رو‌ دل‌تان را شاد کنم.

در پایان از تمام شما عزیزان، دوستان هنرمند، ورزشکار و همه بزرگوارانی که امشب با پیام‌های پرمهرشان این فرزند کوچک ایران را شرمنده کردید، تشکر و قدردانی می‌کنم.

دوستدار شما، حسن یزدانی»./


https://www.asianews.ir/u/3c6
اخبار مرتبط
حسن یزدانی، در فینال بازی‌های المپیک توکیو به مصاف «دیوید تیلور» کشتی‌گیر تیم ملی آمریکا رفت و با نتیجه سه بر چهار مغلوب شد و به مدال نقره المپیک توکیو رسید؛ در حالی که حریف او گفت با مردی قوی جنگیدم و شانسم را در مقابل او امتحان کردم!
محمدرضا گرایی مدال طلای دسته 67 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک توکیو را مال خود کرد.
رقابت‌های کشتی فرنگی دیروز در اوزان 67، 77 و 97 کیلوگرم برای ایرانی‌ها پیگیری شد و شاگردان محمد بنا توانستند در دو وزن سربلند بیرون بیایند و حالا به امید طلا برای خوشحالی مردم ایران هستند.
در یازدهمین روز بازهای المپیک توکیو، محمد هادی ساروی، فرنگی‌کار وزن ۹۷ کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شد.
حذف زودهنگام والیبال ایران از المپیک، جدایی احتمالی آلکنو و خداحافظی احتمالی سعید معروف؛ قرار نبود المپیک با این خبرها برای والیبال ایران تمام شود و والیبال تنها امید کاروان ایران برای رسیدن به مدال تیمی بود.
عدم پخش رقابت فرزانه فصیحی، رکورددار دوی سرعت ایران، در المپیک توکیو از سوی رسانه ملی منجر به انتقادات فراوان در شبکه‌های اجتماعی شده است.
نازنین ملایی درباره دیداری که با توماس باخ رییس کمیته بین‌المللی المپیک داشت، گفت: پس از پایان مسابقه آقای باخ ایشان ابراز خوشحالی کردند از اینکه برای اولین‌ بار قایقرانی غیر از کشور چین در آسیا به فینال می‌رسد.
نازنین ملایی، ملی پوش قایقرانی کشورمان گفت: رقابت امروز به معنای واقعی رقابت مرگ بود، نفراتی در گروهم قرار داشتند که فردا باید در فینال A رقابت کنند و به طور حتم مدال طلا و نقره را کسب خواهند کرد؛ این در حالی است که در پنجمین روز از بازی های المپیک 2020 توکیو کاروان ایران فقط در تیراندازی نماینده دارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید