صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۷:۵۵
کد خبر: 5430
گزارشگر: 213
۸۳۹
۰
۰
۲
درخواست صریح علی لاریجانی از شورای نگهبان

«مهر محرمانه» را بردارید تا حرف بزنم!

«مهر محرمانه» را بردارید تا حرف بزنم!
علی لاریجانی در کانال تلگرامی اش خطاب به شورای نگهبان صراحتا نوشت: مرحمت فرمایید مهر محرمانه نامه را حذف نمایید تا بتوانم نامه‌ی شورا را برای اطلاع عموم علنی نمایم.

به گزارش آسیانیوز، کانال تلگرامی علی لاریجانی نوشت: سخن‌گوی شورای نگهبان در اولین نشست خبری خود فرموده‌اند که: «دلایل عدم احراز صلاحیت آقای علی لاریجانی به ایشان اعلام شده است».

در متن تلگرامی وی اینگونه آمده است:

« شورای محترم نگهبان»

با سلام؛

احتراماً سخن‌گوی محترم آن شورا اعلام فرمودند دلایل عدم احراز اینجانب را اعلام نمونده‌اید. متاسفانه نامه‌ای که اخیراً برای اینجانب ارسال فرمودید با مهر محرمانه است که از طریق اینجانب به دلیل محرمانگی قانوناً قابل انتشار نیست؛ مرحمت فرمایید مهر محرمانه نامه را حذف نمایید تا بتوانم نامه‌ی شورا را برای اطلاع عموم علنی نمایم.

بنده‌ی خدا؛ علی لاریجانی

۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۰ »/

علی لاریجانی:«مهر محرمانه» را بردارید تا حرف بزنم!/آسیانیوز asianews



https://www.asianews.ir/u/3cm
اخبار مرتبط
سخنگوی شورای نگهبان امضا نشدن اعتبارنامه رئیسی توسط صادق لاریجانی را تایید کرد.
علی لاریجانی گفت: من ادعا نمی‌کنم نظراتم دقیق است، اما جمهوری اسلامی نشان داده که ما در برخی زمینه‌ها مانند تئوری‌پردازی، توسعه و اولویت‌بندی‌ها اشکالات داریم و افرادی که خود را از وضع موجود مبرا می دانند، بگویند از کجا آمده اند.
علی لاریجانی مشاور رهبر انقلاب که در ساعات ابتدایی امروز صبح رأی خود را به صندوق انداخت.
هم‌زمان با اصرار علی لاریجانی به شورای نگهبان برای اعلام دلایل رد صلاحیتش، واکنش‌ها به سخنان حیدر مصلحی درباره ایفای نقش در رد صلاحیت اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات سال ۱۳۹۲ همچنان ادامه دارد.
جبهه اصلاحات بامداد سه‌شنبه ۲۵ خرداد پس از جلسه‌ای طولانی که با رای‌گیری اعضا همراه بود نتوانست بر سر حمایت از عبدالناصر همتی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، به اجماع برسد.
ساعتی پس از آنکه علی لاریجانی از شورای نگهبان خواست دلایل رد صلاحیت او «بدون هرگونه پرده‌پوشی» اعلام شود، سخنگوی این شورا گفت چنین چیزی در قانون پیش‌بینی نشده است.
علی لاریجانی از داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای را درباره عدم احراز صلاحیتش خطاب به شورای نگهبان منتشر کرده است.
انتشار سه کلیپ متفاوت انتخاباتی و رکوردشکنی مخاطب در کلاب‌هاوس با نزدیک به ۲۴ هزار شنونده در یک اتاق اصلی و چند اتاق فرعی، تا اینجای کار کمپین تبلیغاتی علی لاریجانی را به مرکز توجه انتخابات ۱۴۰۰ بدل کرده و این یعنی علی لاریجانی از ماه‌ها قبل در تدارک حضور در انتخابات بوده، تصمیمش را هم به‌طور قطعی گرفته بوده و از مشاوره یک تیم رسانه‌ای تخصصی بهره می‌برد.
ظاهرا این روزها کلاب هاوس ایرانی به عرصه ای برای داغ شدن تنور انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی تبدیل شده است ؛ علی لاریجانی نیز شب گذشته در این محیط گفت: با ورودم به عرصه انتخابات گویا مرتکب گناه کبیره شده ام؛ لازم است که بگویم فضای اقتصاد جای پادگان و حوزه قضایی نیست.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید