صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۲۰:۲۳
کد خبر: 5431
گزارشگر: 213
۱۲۴۷
۰
۰
۲
جنجال بر سر استفاده از زن در کلیپ شرکت بستنی سازی

برخی رسانه ها نوشتند ویدئوی تبلیغات بستنی رفتارهای جنسی داشت!

برخی رسانه ها نوشتند ویدئوی تبلیغات بستنی رفتارهای جنسی داشت!
شرکت بستنی‌سازی دومینو یک ویدئوی تبلیغاتی که در روزهای اخیر جنجال برانگیز شد را از صفحه اینستاگرامش حذف کرده است.
به گزارش آسیانیوز، شرکت بستنی‌سازی دومنیو یک ویدئوی تبلیغاتی که در روزهای اخیر جنجال برانگیز شد را از صفحه اینستاگرامش حذف کرده است.

با وجود این موضوع، خبرگزاری فارس نوشت که بازیگر زن این ویدئوی تبلیغاتی «ظاهری نامناسب» و در حین بستنی خوردن «رفتارها و اداهایی کاملا اروتیک و جنسی» داشته و خواستار عذرخواهی رسمی این شرکت بابت پخش این ویدئو شده است.

وب سایت مشرق نیوز نیز به نقل از یک مقام آگاه در وزارت ارشاد نوشته که این ویدئو به صورت غیرقانونی و «بدون دریافت مجوز» در اینستاگرام منتشر شده و با سازندگان آن برخورد قانونی خواهد شد.

آگهی‌های تبلیغاتی شرکت‌های مختلف در سال‌های گذشته بارها دچار چنین حاشیه‌هایی شده است. اسفند سال ۹۷ برخی رسانه‌های کشور  یک برند شکلات را متهم به «استفاده جنسی از زنان» در تبلیغات خود کردند.

آبان سال ۹۹ نیز پس از آنکه بستنی میهن در تبلیغات خود پستان گاو را سانسور کرد، انتقادات گسترده‌ای درباره این نوع سانسور مطرح شد./
https://www.asianews.ir/u/3cn
اخبار مرتبط
محمدحسین مهدویان، کارگردان سریال زخم کاری گفت: به دلیل جلوگیری از «آسیب جدی به داستان»، تصمیم به «تعدیل صحنه‌ها» گرفته است، اما سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) مجوز نمایش قسمت هفتم سریال زخم کاری را صادر نکرده است.
تیم فوتبال ایتالیا در فینال یورو 2020 با یک گل بیشتر در ضربه های پنج گانه پنالتی، برای دومین بار مجددا قهرمان جام ملت های فوتبال اروپا شد و اجازه نداد که تیم فوتبال انگلستان در نخستین حضور خود در تاریخ فینال این رقابت ها، به نخستین قهرمانی اش نیز دست یابد؛ در حالی که تلویزیون ایران در لحظات تماشای این بازی همچنان موقعیت های کاریکاتوری و آزاردهنده را برای مخاطبان رقم زد.
محمد شیرکوند، فعال گردشگری گفت: کشور ما در بالاترین خط تحریم ممکن قرار دارد و حوزه سیاسی و دیپلماسی آن دچار پیچیدگی‌های مخصوص به خود است؛ به طوری که در ظرف مدت ۱۵ روز در مراسم اربعین بالاترین سطح خدمات گردشگری اعم از خدمات ارزی، بیمه، پزشکی و حتی خدمات ویزا را حتی به اقوام غیر ایرانی و به جمعیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری ارائه می دهد؛ اما زمانی که نوبت به گردشگری داخلی و ورودی می‌رسد، مدام می گویند که می‌خواهیم اما نمی‌توانیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید