صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۷ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۲۳:۰۲
کد خبر: 5442
گزارشگر: 213
۶۹۳
۰
۰
۳
جزییات عرضه نماد شرکت صندوق بازنشستگی کشوری

چگونگی عرضه اولیه «مدیریت»/نقدینگی چقدر لازم است؟

چگونگی عرضه اولیه «مدیریت»/نقدینگی چقدر لازم است؟
روز چهارشنبه، ۲۰ مرداد سهام شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری (مدیریت) در بازار فرابورس عرضه می شود.

به گزارش آسیانیوز، نهمین عرضه اولیه بازار سرمایه روز چهارشنبه ۲۰ مرداد در فرابورس انجام می‌شود. در عرضه اولیه «مدیریت» حداکثر نقدینگی موردنیاز ۲۱۰ هزار تومان است.

نهمین عرضه اولیه بازار سرمایه روز چهارشنبه ۲۰ مرداد در فرابورس انجام می‌شود. روز چهارشنبه قرار است سهام شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری(مدیریت) در بازار فرابورس عرضه شود.

تعداد کل سهام قابل عرضه در فرابورس ۲۲۵ میلیون برگه سهم معادل ۱۵ درصد از کل سهام این شرکت است. مدیر عرضه این نماد شرکت کارگزاری صبا جهاد خواهد بود.

تعداد سهام قابل عرضه به عموم در روز چهارشنبه ۲۱۰ میلیون برگه سهم است و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۴۲۰ سهم خواهد بود . دامنه قیمتی مدیریت در ثبت سفارش از مبلغ ۴۵۶۶ ریال تا مبلغ ۵۰۲۳ ریال و حداکثر نقدینگی موردنیاز برای این عرضه اولیه ۲۱۰ هزار تومان خواهد بود.

همچنین توجه به میزان مشارکت در عرضه اولیه قبلی فرابورس که بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بود، به نظر نمی‌رسد در این عرضه اولیه هم به هر کد بورسی بیش از ۸۰ سهم برسد که پولی معادل ۴۰ هزار تومان بیشتر نیاز نخواهد داشت./


https://www.asianews.ir/u/3cy
اخبار مرتبط
درحالی که بسیاری از سهامداران سهام عدالت از سقوط سنگین شاخص بورس در یک سال اخیر متضرر شده‌اند اما آنها در این مدت حتی امکان فروش سهام خود را نداشتند. در این وضعیت رئیس سازمان بورس خبر جدیدی را اعلام کرده است.
کنار کارخانجات، دلالان بیتوته کرده‌اند و حتی کارهای بارگیری کامیون را انجام می‌دهند. اعدادی هم که در فرآیند واسطه‌گری بازار سیمان به دست می‌آید بزرگتر از آن است که برخی به راحتی از آن عبور کنند.
معاون سازمان بومعاون سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: اکنون صندوق‌های سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵۱۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی در اختیار دارند که عدد قابل توجهی است؛ براین اساس تنوع بخشی به صندوق‌های سرمایه گذاری در دستور کار قرار گرفته تا صندوق‌ها به لحاظ بازدهی و ریسک از سطح تنوع بالایی برخوردار باشند.
مطابق با مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، تمامی مشمولان سهام عدالت در روش مستقیم از تمامی حقوق و مزایای سهامداری برخوردار شدند.
چالش عقلانیت در نظریه‌های اقتصادی بیانگر آن است که رفتار عقلانی یک فرد، خانوار، جامعه می‌تواند کلید موفقیت یا عدم‌توفیق یک نظریه اقتصادی قرار گیرد؛ مثلا گفته می‌شود هر چه قیمت کالایی بالاتر رود تقاضا برای آن کم می‌شود، اما چرا همچنان برای خودروهای با کیفیت پایین داخلی، در حالی که قیمت آن بیش از 2 برابر شده، چنان تقاضایی وجود دارد که برای خرید آن‌ها قرعه‌کشی می‌شود.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در شرایط فعلی چنین رشد مثبتی را برای دو روز متوالی پیش‌بینی نمی‌کردیم آن هم به این دلیل که روز چهارشنبه با عرضه‌های گسترده‌ای مواجه بودیم؛ در حالی که روز گذشته عملکرد مثبت و اثرگذار گروه‌هایی مانند بانکی‌ها، گروه‌های شیمیایی و چندرشته‌ای‌ها نشان داد بازار به استقبال رییس جمهور جدید رفته است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید