صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۸ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۲۲:۵۹
کد خبر: 5454
گزارشگر: 213
۸۷۳
۰
۰
۲
پاداش بازنشستگان و مستمری بگیران واریز می شود

پرداخت پاداش سال ۱۳۹۹ به بازنشستگان در مردادماه

پرداخت پاداش سال ۱۳۹۹ به بازنشستگان در مردادماه
سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اعلام کرد:به منظور پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۹، پس از پیگیری اعتباری به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان از محل منابع اعتباری در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین و کارسازی شده است.
به گزارش آسیانیوز، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، داود بهبودی گفت: با تأمین منابع اعتباری لازم به مبلغ ۵۷ میلیارد تومان مطالبات مانده مرخصی و پاداش بازنشستگان سال ۱۳۹۹ دستگاه‌های اجرایی مشمول اعتبارات هزینه‌ای استانی، تا پایان مردادماه واریز خواهد شد.

وی افزود: اعتبارات مربوط به مانده مرخصی بازنشستگان سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات هزینه‌ای استانی تأمین و به دستگاه‌های اجرایی مربوطه پرداخت شده است.

بهبودی تصریح کرد: به منظور پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۹، پس از پیگیری اعتباری به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان از محل منابع اعتباری در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین و کارسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام یافته انتظار می‌رود این مبلغ تا پایان مرداد ماه در وجه بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی مشمول اعتبارات هزینه‌ای استانی پرداخت و به حساب آنان واریز شود./
مهر
https://www.asianews.ir/u/3dc
اخبار مرتبط
حمیدرضا کیامنفرد، مدیرعامل «شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران» در نشست خبری روز خبرنگار، در خصوص نقش این شرکت در تحقق وعده های داده شده به بازنشستگان، از جمله «همسان سازی حقوق این قشر از جامعه» به خبرنگار «آسیانیوز» گفت: این شرکت به عنوان حافظ منافع بازنشستگان کشوری با افزایش درآمد و سوددهی خود، نقش به سزایی در تامین حقوق این قشر عزیز جامعه خواهد داشت.
هفتمین دوره پرداخت تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان و موظفین همسر به مبلغ ۲۵ میلیون تومان برای ۱۵۰۰ فقره از امروز ؛ همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان آغاز شد.
روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه به ادعای محمدباقر قالیباف درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان واکنش نشان داد.
بازنشستگان و مستمری‌بگیران با تشکیل کارزار اتحادی سراسری با اشاره به تصویب لایحه دائمی شدن همسان‌سازی در تاریخ ۹ تیرماه ۱۴۰۰، تاخیر و تعلل مجلس را یادآور شدند و از رییس مجلس خواستند که این لایحه را به سرعت تصویب کند.
سینماگران،نویسندگان و فعالان فرهنگی و هنری ایران، گروه اتحاد بازنشستگان و جمعی از فعالان صنفی کارگری، معلمان و فعالان مدنی درباره اعتراضات خوزستان در بیانیه‌های جداگانه‌ با هم‌میهنان شهرهای جنوبی اعلام همبستگی کردند.
از نحوه همکاری مجلس با موضوع لایحه دائمی شدن همسان‌سازی این روزها اخبار تازه و عجیبی به گوش می رسد و ظاهرا نمایندگان با ایجاد موانع در مسیر تصویب لایحه دائمی شدن همسان‌سازی قصد دارند آن را از دستور کار خارج سازند تا تعهد مالی برای دولت بعدی ایجاد نشود.
معاون وزیر کار گفت: به طور متوسط در تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری حقوق بازنشستگان حدود ۱۴۰ درصد افزایش یافت و همسان سازی نیز یکی از توقعات و آرزوی بازنشستگان بود که بعد از یک و نیم دهه، در صندوق های بازنشستگی کشوری، فولاد، نیروهای مسلح و سازمان تامین اجتماعی محقق شد.
در جلسه ۲۷ تیرماه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، بحث و بررسی پیرامون تصمیمات اتخاذ شده و اقدامات به عمل آمده دراجرای بند (و) تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور انجام می‌پذیرد؛ این در حالی است که وزیر کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد به زودی حقوق بازنشستگان تا ۹۰ درصد میانگین حقوق شاغلان همتراز خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید