صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۰ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۲۲:۰۹
کد خبر: 5485
گزارشگر: 213
۹۶۷۸
۰
۰
۵
درگیری ریه های بازیگر زن ایرانی

شهره لرستانی: توان صحبت کردن ندارم!

شهره لرستانی: توان صحبت کردن ندارم!
شهره لرستانی، بازیگر سینما که ابتلایش به کرونای دلتا را تایید کرد گفت که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

به گزارش آسیانیوز، شهره لرستانی با تایید ابتلاء به کرونا، اعلام کرد که همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان (آی سی یو) بستری است.

این بازیگر در مکالمه ای کوتاه با ایسنا، در حالی که مساعدی برای صحبت کردن نداشت، اینگونه عنوان کرد: در آی سی یو هستم و به نوع دلتای کرونا مبتلا شده‌ام.

لرستانی ادامه داد: هر دو ریه‌ام درگیر شده و توان صحبت کردن ندارم.

امروز (چهارشنبه) برخی رسانه‌ها از ابتلای شهره لرستانی و برخی عوامل مجموعه «خوشنام» به کرونا خبر دادند. در پی ابتلای عوامل این سریال به کووید ۱۹ ساخت این مجموعه در شبکه یک فعلا متوقف شده است.

این در حالی است که محمدرضا ظفرقندی رییس سازمان نظام پزشکی کشور روز گذشته در حساب توییتری خود گفت: امروز رکورد ابتلا و مرگ کرونا شکست؛ در حالی که تعداد تست انجام شده کاهش و آمار واقعی بسیار بیشتر از موارد اعلام شده است.

از ابتدای موج جدید کرونا تا 15 مرداد می توان گفت تعداد تست های تشخیص کرونا نصف شده است. با توجه به کاهش قابل توجه تعداد تست ها این سوال مطرح می شود که آمار مبتلایان بیشتر از میزان اعلامی بوده است؟

اشاره رییس سازمان نظام پزشکی کشور به کاهش تست های کرونا و از سوی دیگر افزایش آمار مبتلایان نکته ای است که نگرانی ها درباره شیوه این ویروس را بیشتر کرده است.
ظفرقندی در ادامه توییت خود گفته است: مورتالیتی(مرگ و میر) در کشورهایی که بدون محدودیت و مرزبندی، ملت را واکسینه کردند بسیار کاهش یافته. چه کسی پاسخگوست؟/

https://www.asianews.ir/u/3ec
اخبار مرتبط
رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: بنا به درخواست سازمان فردوس‌ها، فراخوانی به رانندگان تاکسی‌های وَن برای کمک به بهشت رضا(ع) و بهشت رضوان برای جابجایی اموات ارسال شده است.
ویروس شناس استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: فرد آلوده اگر چند دقیقه ماسک خود را بردارد، شرایط برای انتقال بیماری به دیگران فراهم می شود؛ این در حالی است که ویروس دلتا در کمین واکسینه شده ها هم نشسته است.
تامین ارز لازم برای واردات واکسن بدون محدودیت؛ از جمله دستورات مهم و البته خوشحال کننده رئیس جمهور در جلسه فوری کرونا بود؛ حال باید دید آیا واردات واکسن ها معتبر مانند فایزر یا مدرنا هم شامل طرح ورود بدون محدویت واکسن خواهد بود؟
فرمانده سپاه استان گیلان گفت: سپاه این آمادگی دارد که با همکاری علوم پزشکی استان و سرعت‌بخشی در روند واکسیناسیون ظرف ۲۰ روز، ۲ میلیون نفر را واکسینه کند.
براساس برخی گزارش های پزشکی و معیار جدید طول عمر، بیماری کرونا(کووید ۱۹) موجب کاهش ۱۰ ساله طول عمر می‌شود.
وضعیت خرید و واردات سرم و دارو همچنان مبهم است و آیا مجلس یا اهمال وزارت بهداشت و یا چه مقام سازمانی در بروز چنین اوضاعی نقش داشته اند.
محمدرضا ظفرقندی رییس سازمان نظام پزشکی کشور در حساب توییتری خود گفت: امروز رکورد ابتلا و مرگ کرونا شکست؛ در حالی که تعداد تست انجام شده کاهش و آمار واقعی بسیار بیشتر از موارد اعلام شده است.
معاون تحقیقات وزارت بهداشت گفت: آبریزش بینی، سردرد و بی اشتهایی علائمی هستند که ما تا قبل از این در سویه آلفا آن‌ها را به عنوان سرما خوردگی و آنفلوانزا تلقی می‌کردیم، ولی در این شرایط خاص باید به عنوان علامت دلتا در نظر گرفته شوند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید