صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۱ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۹
کد خبر: 5493
گزارشگر: 306
۴۳۸
۰
۰
۰
روابط عمومی زندان شهرستان یزد

ورود صنایع نساجی یزد به بخش اشتغال زندانیان استان / تأکید بر ایجاد اشتغال مولد ویژه مددجویان رای باز

ورود صنایع نساجی یزد به بخش اشتغال زندانیان استان / تأکید بر ایجاد اشتغال مولد ویژه مددجویان رای باز
یزد ، به منظور توسعه فضای اشتغال در زندان شماره ۲ مدیرکل زندانها با دعوت از دادستان و رئیس سازمان صمت استان بر ضرورت ورود صنایع در این حوزه تأکید کرد/ تشکیل جلسه ای یه منظور هم اندیشی و تببین برنامه های اشتغال و حرفه آموزی مددجویان
 
آسیا نیوز - یزد ؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت به همراه دادستان استان یزد از زندان شماره ۲ این استان بازدید نمودند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های یزد:به منظور توسعه فضای اشتغال در زندان شماره ۲ یزد مدیرکل زندانها با دعوت از دادستان و رئیس سازمان صمت استان بر ضرورت ورود صنایع در این حوزه تأکید کرد.
همچنین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به رشد روزافزون صنعت نساجی و استفاده حداکثری از نیروی کارموجود ،ورود این بخش به اشتغال زندانها را ارزشمند خواند.
وی افزود:با جذب نیروی کار موجود و همچنین ایجاد کارگاههای مختلف در زندانها میتوان علاوه بر کاهش آسیبهای اجتماعی به نوعی به بخش صنعت استان به ویژه نساجی نیز کمک نمود.
به منظور هم اندیشی و تببین برنامه های اشتغال و حرفه آموزی مددجویان،جلسه ای با حضور دادستان،مدیرکل زندان ها و جمعی از مسئولین قضائی و زندان های یزد در زندان شماره ۲ برگزار گردید.
گفتنی اینکه : دادستان استان با اشاره به استفاده حداکثری از ظرفیتهای خیرین در جهت ایجاد اشتغال های مولد ودرآمد زا،بر ضرورت همکاری قضات در ورود مددجویان واجد شرایط به بخش رای باز تأکید کرد.
همچنین مدیرکل زندان های استان نیز ضمن تقدیر از مراجع قضایی استان در راستای تحقق رسالت سازمان زندانها در حوزه اشتغال و حرفه آموزی،ایجاد یک محیط مناسب برای اشتغال زندانیان را از اهم فعالیتها واولویتهای زندان های یزد برشمرد.
وی همچنین گفت:علاوه بر ایجاد اشتغال مولد جهت زندانیان با همکاری انجمن حمایت و مرکز مراقبت بعد از خروج ،به تدریج زمینه ورود خانواده های زندانیان به این حوزه نیز باید مهیا شود.

سید محمد جواد عرفانفر 

ورود صنایع نساجی یزد به بخش اشتغال زندانیان استان / تأکید بر ایجاد اشتغال مولد ویژه مددجویان رای باز  , علمدار مدیرکل صنعت معدن وتجارت استان یزد , محمد رضا حدادزاده دادستان یزد , سبزواری مدیر کل زندان های یزد ,کریمی روابط عمومی زندان شهرستان یزد, سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/3eh
اخبار مرتبط
یزد- شورای صلحی ویژه صنعت و معدن و تجارت مستقر در شهرک صنعتی مرجع رسیدگی به اختلافات سهامداران در حوزه خرید و فروش سهام شرکت‌هاست که طبق مقررات رسیدگی می‌شود
یزد ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بر لزوم کنترل ورودی پارکینگ ها توقیف وسایل نقلیه توسط نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: برای اولین بار خروجی پارکینگ ها بر ورودی آن ها سبقت گرفته است.
یزد ، صبح امروز محمد رضا دشتی اردکانی نماینده مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی از زندان شهرستان اردکان بازدید نمود.
یزد ، مدیرکل زندان ها با اشاره به تأکیدات رئیس سازمان زندان ها بر تحقق سند تحول قوه قضائیه در زندان های کشور،خواستار حضور حداکثری نیروهای جهادی در زندان ها شد
در راستای حفظ کرامت زندانیان و حقوق شهروندی ،بازرسین حقوق شهروندی دادگستری استان یزد از زندان شهرستان اردکان بازدید به عمل آوردند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر در راستای حفظ حقوق عامه و همچنین حمایت از تولید و بررسی روند تولید محصولات و مدیریت پسماند، به صورت سرزده از کارخانه کاغذ سازی بازدید کرد.
ربیعی سخنگوی دولت گفت که تمامی ادارات استان های تهران و البرز از سه شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.
یزد ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر گفت: در راستای صیانت از اموال عمومی و بیت المال، از 688 هزار متر مربع از اراضی موات در اشکذر رفع تصرف شد
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از برگزاری جشن گلریزان مجازی به مناسبت عید سعید غدیر خم و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد خبر داد
یزد ، مدیرکل دادگستری استان ضمن تاکید بر برخورد با آسیب های اجتماعی و هنجارشکنی برخی افراد در سطح جامعه گفت: با افرادی که اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی جامعه داشته باشند به شدت برخورد خواهد شد.
رئیس سازمان زندانهای کشور در مراسمی که به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش های زورخانه ای همزمان در سراسر زندان های کشور برگزار شد، گفت:دلیل حضور بسیاری از زندانیان در زندان، همین عدم کنترل هوای نفس است که در لحظات حساس نتوانسته اند بر آن غلبه کنند و موجب ارتکاب جرم شده اند و پرورش روح و جسم، مد نظر ورزشکاران زورخانه ای است.
مهجور ماندن صنایع دستی ایران در داخل کشور با وجود شهرت جهانی آنها، یکی از موضوعات مورد اشاره در نخستین نشست شهرداران شهرهای جهانی صنایع دستی در میبد استان یزد بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید