صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۱ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۳
کد خبر: 5494
گزارشگر: 306
۶۶۷
۰
۰
۰
فرمانده نیروهای انتظامی استان یزد خبرداد

دستگیری عاملان رعب و وحشت در عملیات ضربتی ماموران کلانتری 16/دستگیری عامل تهدید یک خانواده

دستگیری عاملان رعب و وحشت در عملیات ضربتی ماموران کلانتری 16/دستگیری عامل تهدید یک خانواده
یزد - اراذل و اوباشی که با سلاح سرد و تخریب شیشه یک خودرو اقدام به ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان کرده بودند دستگیر و روانه زندان شدند /​ دستگیری اراذل و اوباشی که یک خانواده را تهدید کرده بود
آسیا نیوز - یزد؛ فرمانده انتظامی استان گفت: اراذل و اوباشی که با سلاح سرد و تخریب شیشه یک خودرو اقدام به ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان کرده بودند دستگیر و روانه زندان شدند .
سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری 16 "امامشهر" یزد هنگام حضور در چهارراه "محمودآباد" متوجه اقدامات شرارت گونه 2 تن از اراذل و اوباش شدند.
وی ادامه داد: ماموران کلانتری مشاهده کردند این افراد با سلاح سرد و چوب به سمت یک دستگاه سواری پراید حمله ور شدند و شیشه های خودرو را تخریب کردند.
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران "کلانتری 16 امامشهر" در یک عملیات ضربتی و با شلیک چند تیر هوایی هر 2 مجرم را که باعث ایجاد رعب و وحشت در دل شهروندان شده بودند را دستگیر و یک قبضه سلاح سرد (شمشیر) را نیز از آنها کشف کردند.
بهدانی فرد تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری و تکمیل پرونده با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، یادآور شد: پلیس با افرادی که امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند؛ با جدیت برخورد می کند.

   سردار "عباسعلی بهدانی فرد" نیز در باره دستگیری اراذل و اوباشی که یک خانواده را تهدید کرده بود اظهار داشت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر ایجاد مزاحمت، توهین و تهدید یکی از اراذل واوباش نوظهور برای یک خانواده در شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی و تحقیقات صورت گرفته مخفیگاه این متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی، او را در عملیاتی ضربتی دستگیر و به مراجع قانونی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که به هر نحوی مخل امنیت و آسایش خانواده ها باشند برخورد خواهد کرد.

سید محمد جواد عرفانفر

دستگیری عاملان رعب و وحشت در عملیات ضربتی ماموران کلانتری 16/دستگیری عامل تهدید یک خانواده , سردار "عباسعلی بهدانی فرد فرمانده نیروهای انتظامی استان یزد , سید محمد جواد عرفانفر

 

https://www.asianews.ir/u/3ep
اخبار مرتبط
یزد ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: قربانیان جرم در فضای مجازی به خاطر ندانستن و ناآگاهی دچار آسیب شده اند.
رئیس پلیس فتا استان از دستگیری عامل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه یکی از سازمان‌های خدماتی که منجر به خدشه دار شدن عملکرد آن سازمان در افکار عمومی شده بود، خبر داد.
مراکز مشاوره کلانتری ها نقش مهم و اثرگذاری در کاهش آسیب های اجتماعی دارند و باید از این ظرفیت استفاده حداکثری شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید