صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۳ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۲۱:۰۷
کد خبر: 5518
گزارشگر: 213
۹۰۸
۰
۰
۳
علت جان باختن برادران کوچکی‌زاد

درگذشت «دو برادر» پژوهشگر بر اثر کرونا

درگذشت «دو برادر» پژوهشگر بر اثر کرونا
فریبرز کوچکی‌زاد و کریم کوچکی‌زاد که هر دو نویسنده و پژوهشگر بودند، بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

به گزارش آسیانیوز، فریبرز کوچکی‌زاد و کریم کوچکی‌زاد که هر دو نویسنده و پژوهشگر بودند، بر اثر ابتلا به کرونا از دنیا رفتند.

فریبرز کوچکی‌زاد روز پنجشنبه ۲۱ مرداد، بر اثر کرونا فوت کرد و برادر وی،کریم کوچکی‌زاد نیز روز گذشته جمعه، ۲۲ مرداد بر اثر ابتلا به این بیماری از دنیا رفت.

شادروان فریبرز کوچکی‌زاد زبان‌شناس بود و مقالاتی در فرهنگ لغات گیلکی و همچنین کتاب‌هایی نوشته است.

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، زنده یاد کریم کوچکی‌زاد هم در حوزه موسیقی کار کرده بود، یک کتاب با عنوان «تاریخ موسیقی گیلان» دارد و کتاب دیگری با عنوان «تاریخ سینمای گیلان» نوشته است.

به گزارش آسیانیوز، این در حالی است که در ایام اخیر بیماری کرونا گریبانگیر بسیاری از اهالی اهل قلم و هنر نیز شده است و برخی از آنان این روزها در بیمارستان بستری هستند

همچنین درگذشت مجریان و فعالان رسانه ای نیز در چند هفته گذشته نیز از دیگر اخبار تلخ شیوع کرونا است که از وضعیت نابسامان مدیریت دارویی و واکسیناسیون حکایت دارد./



https://www.asianews.ir/u/3f8
اخبار مرتبط
یکی از دغدغه های مردم درباره واکسن کرونا این است که آیا تزریق واکسن با داروهای دیگر تداخل و ایجاد مشکل خواهد کرد یا خیر؟
رئیس اتاق تهران گفت: طرح اتاق تهران و بخش‌خصوصی که با هدف تسریع در واکسیناسیون و قطع اپیدمی کرونا در کشور تهیه شده بود، با کارشکنی از سوی وزارت بهداشت مواجه شد.
براساس برخی گزارش های پزشکی و معیار جدید طول عمر، بیماری کرونا(کووید ۱۹) موجب کاهش ۱۰ ساله طول عمر می‌شود.
وضعیت خرید و واردات سرم و دارو همچنان مبهم است و آیا مجلس یا اهمال وزارت بهداشت و یا چه مقام سازمانی در بروز چنین اوضاعی نقش داشته اند.
مقام فدرال آمریکا گقت: دلتا یک تهدید بسیار جدی است که هم‌اکنون نیاز به اقدام فوری دارد؛ در حالی که افراد واکسینه شده با عفونت‌های به‌اصطلاح پیش رونده نوع دلتا به اندازه افراد واکسینه نشده مبتلا می شوند و ویروس را در بینی و حلق خود حمل می‌کنند.
در ایام تزریق واکسن کرونا باید از مصرف غذاهای سنگین و چرب، فرآوری شده و تنقلات شور خودداری و رژیم غذائی حاوی میوه های خاص و پتاسیم گنجانده شود.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در کلاب هاوس اعلام کرد تا چند هفته دیگر و تا دوم مرداد حدود سه میلیون آسترازنکا و یک و نیم میلیون سینوفارم به دستمان می رسد و در مجموع ۸.۵ میلیون نفر واکسینه می‌شود.
طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا برای افراد ۵۰ سال به بالا در استان البرز از صبح امروز آغاز شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید