صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۳ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۲۲:۰۳
کد خبر: 5520
گزارشگر: 213
۶۳۳
۰
۰
۶
مهمانی بی مبالات رییس جمهور سابق آمریکا

اوباما شیوع کرونا را افزایش داد

اوباما شیوع کرونا را افزایش داد
در مهمانی باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا در جزیره «مارتاز وینیارد» ۷۴ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در هفته بعد در این جزیره ثبت شد.
 به گزارش آسیانیوز، پس از مهمانی باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا در جزیره "مارتاز وینیارد"، موارد شدید ابتلا به ویروس کرونا در این جزیره افزایش یافت.

گزارش شده است در هفت اوت بیش از ۷۰۰ نفر به جشن تولد ۶۰ سالگی رئیس جمهوری سابق آمریکا دعوت شدند، اما بیش از ۳۰۰ مهمان در این مراسم شرکت کردند. در این مراسم خوانندگانی مانند بیانسه، جی زی و بردلی کوپر، بازیگر مشهور نیز حضور داشتند. رئیس جمهوری سابق ایالات متحده یک هماهنگ کننده ویژه برای کووید-۱۹ مخصوص این مهمانی استخدام کرده بود.

به گزارش این روزنامه انگلیسی، ۷۴ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در هفته بعد از این رویداد در "مارتاز وینیارد" ثبت شد که بالاترین میزان از ماه آوریل در این جزیره است.

ایسنا به به نقل از اسپوتنیک نوشت، با این حال، مقامات بهداشت محلی اطمینان دارند که هنوز برای قضاوت در خصوص ارتباط بین افزایش تعداد موارد ابتلا به کرونا و مهمانی رئیس جمهوری سابق آمریکا، زود است. به گفته این مقامات، تنها راه، بررسی افرادی است که فرد مبتلا با آنها در تماس بوده است./

https://www.asianews.ir/u/3f9
اخبار مرتبط
فریبرز کوچکی‌زاد و کریم کوچکی‌زاد که هر دو نویسنده و پژوهشگر بودند، بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.
عباس عبدی نوشت با انتشار داده‌های رسمی سازمان ثبت احوال کشور و میزان زاد و ولد تا نیمه مرداد ماه در اختیار عموم قرار گرفت و از طریق این آمار می‌توان به میزان دقیق مرگ و میر ناشی از کرونا پی برد و تاکنون در ایران ۱۹۴ هزار نفر در ایران در اثر کرونا جان باخته اند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از بستری هزار و ۹۷۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان خبر داد.
مدیر بخش مراقبت‌های ویژه کرونای بیمارستان امام رضا(ع) مشهد گفت: اوضاع اصلا خوب نیست و خوب هم پیش نمی‌رود. در یک موقعیت کاملا وحشتناک قرار گرفته‌ایم و کرونا می‌تازاند.بیماران کرونایی زمانی که بدحال می‌شوند به بیمارستان مراجعه می‌کنن این مساله سبب شده تا ۴۰ درصد بیماران بیمارستان‌های قائم و امام رضا در ۲۴ تا ۳۶ ساعت ابتدایی فوت شوند.
انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند با صدور بیانیه‌ای به «بی‌تدبیری مسئولان ارشد» و «دروغگویی وزارت بهداشت» در مواجهه به شیوع کرونا و کشته شدن مردم اعتراض کرده است.
علی کریمی با توجه به آمار بالای مرگ و میر کرونایی در کشور سکوت خود را در این باره شکست و خطاب به مسوولان با تندی انتقاد کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید